איירפודס פרו: אפל הודיעה על ריקול עולמי

אחרי תקופה ארוכה של דיווחים על בעיות טכניות – החברה מודיעה על איסוף של האוזניות • לדברי אפל, דגמים שיוצרו לפני אוקטובר 2020 עשויים לסבול מתקלות • כל הפרטים

איירפודס פרו // צילום: ינון בן שושן

היום, שנה בדיוק לאחר שאפל הכריזה לראשונה על האיירפודס פרו (AirPods Pro), מודיעה החברה כי תחליף אוזניות שהתגלו בהן תקלות טכניות ללא עלות. במהלך השנה האחרונה התלוננו משתמשים רבים כי ביטול הרעשים, אולי הפיצ’ר החשוב ביותר שלהן, נפגע בצורה משמעותית וכי לא ניתן להפעיל או לבטל אותו. אחרים דיווחו על אובדן באס, צפצופים, סאונד ירוד ורעשי סביבה מתגברים בזמן תנועה.

איירפודס פרו // צילום: ינון בן שושן
איירפודס פרו // צילום: ינון בן שושן

בחודש מאי שחררה אפל עדכון גרסה (קושחה) לאוזניות, זאת במטרה לנסות לטפל בחלק מהבעיות עליהן התלוננו לקוחות רבים, שכן החשש היה שהבעיות החלו לאחר הקושחה 2C54 שהופץ בחודש דצמבר קודם לכן. כמו כן, בחברה מדגישים כי אחוז קטן מהאיירפודס עשויות להיות מושפעות, וכי האוזניות התקולות יוצרו לפני אוקטובר 2020.

באתר ייעודי שפתחה אפל (כאן), תוכלו לקבל פרטים נוספים על התקלה וכיצד לממש את האחריות. באשר למימוש האחריות בישראל ובדיקת זכאות להחלפה, תוכלו לגשת למעבדות הרשמיות – DCS או איידיגטל.

באיידיגיטל מסרו בתגובה: "אנו נערכים במהירות להחלפת ותיקון מכשירים אשר מתגלית בהם התקלה. בשלב זה, עדיין לא התקבל אצלינו באידייגיטל מלאי חלפים לתיקון. בעת קבלת החלפים מאפל העולמית, אנו נתחיל בתהליך ההחלפה ותיקון ללקוחות אשר יבקשו זאת, ובכפוף לבדיקת מעבדה (על פי דרישת אפל)".

"על מנת להקל על לקוחותינו, ולתת להם שירות מהיר ככל הניתן, לקוחות המעוניינים בהחלפה ותיקון המוצר, יוכלו להירשם בטופס מקדים וניצור איתם קשר מיד כאשר יגיע אלינו מלאי החלפים מחו״ל (הטופס יעלה לאתר איידיגיטל בשעות הקרובות). הלקוחות יקבלו עדכון מאיתנו באמצעות הודעת אסמס וזאת כדי שיוכלו להמשיך להשתמש במוצרים שברשותם ממש עד לרגע בו קיים מלאי וניתן יהיה להחליפם".

>> אוהבים טכנולוגיה ומדע? הצטרפו לעמוד האינסטגרם

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר