צילום: מתוך הקליפ // קליפ תמים או סרט פורנו?

סרט פורנו מזעזע לילדים מבית עדי ביטי

הזמרת עדי ביטי העלתה קליפ חדש שהגיע למאות אלפי צפיות • אמילי עמרוסי מבקשת מכולנו להתעורר: ילדים בני 7 צופים בסרטון בלופ • דעה

אלוהים, אנא התערבותך הדחופה: סרט הפורנו שממנו עשיתי צילומי מסך - עמכם המחילה והבחילה - הוא הקליפ החדש של עדי ביטי שאותו רואים ילדיכם-ילדינו. אתמול (ראשון) יצא, וכמובן מאז הגיע למאות אלפי צפיות.

בתוך 2:26 שניות של קליפ לילדים ונוער הספיקו היוצרים לדחוס פורנו ואלימות בכמות שאלפי שנות ציוויליזציה יכולים להתפאר בהן.

נשים בביריות שחורות // צילום: מתוך הקליפ
נשים בביריות שחורות // צילום: מתוך הקליפ

בקליפ רואים נשים בביריות שחורות, פשוקות רגליים, יושבות על כסאות, מלטפות את הירכיים והחזה.שולחן אוכל עליו שוכבת אישה עירומה, מזוגגת מבט, רק סושי מכסה את ערוותה והחזה שלה, בעוד קבוצת נשים וגברים אוכלים את חתיכות הסושי מגופה. כל זה כאשר מלכה (?) מביטה על מעשיהם בסיפוק, ומלטפת את שיערה של האישה מזוגגת המבט.

"רק" סושי על גופה // צילום: מתוך הקליפ
"רק" סושי על גופה // צילום: מתוך הקליפ

הגברים והנשים מורעלים וראשיהם נופלים (מתים?) אל השולחן שבו האישה העירומה. המלכה נראית מאושרת. ערימת גופים של גברים ונשים מתלטפים בערבוביה. האישה שאותה מחבקים הגברים הערומים - מזוגגת מבט. הקבוצה נקברת בחול או בקפה שחור עד שהם מתים.

עוד בקליפ נראים גברים במכנסי עור צמודים וללא חולצה כשהם מחזיקים את מבושיהם בידיהם, זוקרים את הישבן ומבליטים בתנועה מעגלית חוזרת את הפטמות שלהם.

המלכה צופה // צילום: מתוך הקליפ
המלכה צופה // צילום: מתוך הקליפ

אני מצטערת שהטרדתי אתכם מינית עם התיאור אבל בקליפ הזה צופים נכון לשניה זו אלפי ועשרות אלפי ילדים בני שבע. אין בית ספר. ההורים לא בבית. ילדים וילדות מגיעים לאן שיוטיוב לוקח אותם.

עדי ביטי בת ה-19 לוקחת אותם אל הביוב. אם היה צריך משהו אחד שיעורר את משרד החינוך, הנה הוא לפניכם. ילדים בני שבע רואים את זה בלופ.

גברים במכנסי עור צמודים // צילום: מתוך הקליפ
גברים במכנסי עור צמודים // צילום: מתוך הקליפ
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו