צילום: רונן אקרמן // איתי לוי

איתי לוי: "אמא חזקה, החיים הם מסע מעייף"

אמו של הזמר, שעברה אירוע מוחי חמישי, מתאוששת ממנו - והזמר שיתף את עוקביו במתרחש • "זאת זכות להיות לידה"

רבים מאלה שעוקבים אחרי הקריירה העולה ומצליחה של הזמר איתי לוי, נחשפו בראיונות או ברשתות החברתיות לקשר המיוחד של הזמר עם אמו החולה, רות. האם עברה בחייה ארבעה אירועים מוחיים וכתוצאה מכך היא מתמודדה עם נכות, ובנה מלווה אותה ותומך בה ברגעים רבים, ומדי פעם אף מתעד את אמו המקסימה באינסטגרם.

    
View this post on Instagram            

A post shared by Itay Levi (@itaylevi7) on Oct 6, 2020 at 8:44am PDT

בימים האחרונים התמודדה האם עם משבר רפואי נוסף כשחוותה, למרבה הצער, עוד אירוע מוחי. עם זאת, נראה שהחלה להתאושש, ואמש (שלישי) עדכן הזמר את עוקביו הדואגים על מצבה. "חברים שלי, קהל יקר", פתח את הפוסט, "תודה לכם על כל הדאגה, התמיכה החום והחיבוק שלכם. אמא שלי מרגישה הרבה יותר טוב ומקווה שבעזרת השם תצא מזה חזקה ובריאה".

הזמר עדכן את עוקביו שמדובר באירוע המוחי החמישי של אמו, והוסיף גם: "כולי תפילה שזה יהיה האחרון. אמי אישה חזקה, אך החיים, הגוף והמסע מעייף. זאת זכות ענקית שלי להיות לידה לעטוף אותה ולדעת שאין לי אחרת מלבדה ואין לה אחר מלבדנו, מהדאגה שלנו והעטיפה שלנו אותה 24/7. תודה לכם על כל הברכות והאהבה. שלכם, אוהב אתכם ומחכה לחזור לבמות להופעות ולשמח אתכם עד השמיים".

הזמר המודאג חתם את הברכה בשם אמו לכל מי שמעוניין להתפלל עבורה: "לתפילה ולרפואתה של רות בת שרה", והוסיף "השם ישפיע עליכם שפע רב בכל העולמות". אנחנו כמובן מצטרפים לברכה ולאיחולי ההחלמה מהירה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו