בן הזוג דקר את האם שבע פעמים. טרייסי קדיס ואמה פאדיה // בן הזוג דקר את האם שבע פעמים. טרייסי קדיס ואמה פאדיה

25 שנות מאסר נגזרו על הבת ובן זוגה שרצחו את פאדיה קדיס

אמיר מרמש וטרייסי קדיס הורשעו במסגרת הסדר טיעון ברצח אמה של טרייסי לפני כשנתיים • כל אחד מהם יפצה את משפחתה של הנרצחת ב-258 אלף שקלים

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (חמישי) 25 שנות מאסר בפועל על טרייסי קדיס ובן זוגה אמיר מרמש, שהורשעו בחודש יוני ברצח אמה של טרייסי, פאדיה, בשנת 2018 ביפו. השניים הורשעו במסגרת הסדר טיעון בו שונתה עבירת הרצח בנסיבות מחמירות לעבירת רצח. השופטים קבעו גם כי כל אחד מהנאשמים יפצה את משפחתה של פאדיה ב-258 אלף בשקלים.

תיעוד: מרמש בורח מזירת הרצח לפני הגעת בני המשפחה

לפי הסדר הטיעון, השניים הודו בכתב האישום המתוקן והורשעו בו על פי הודאתם בעבירת רצח, בשיבוש מהלכי משפט ובעבירת הונאה בכרטיס חיוב. השופטים ציינו בגזר הדין כי כתב האישום מתאר "סיפור מחריד הבא לעתים נדירות בשערי בית המשפט של רצח אם על ידי בתה על רקע סירוב המשפחות לקבל קשר זה".

בכתב האישום נכתב כי בליל הרצח, טרייסי, שאמה, אחיה וגיסה התנגדו למערכת היחסים שלה עם מרמש, הכניסה את בן זוגה לביתה דרך הכניסה האחורית של הבית. מרמש הראה לזוגתו את הסכין בה היה מצויד, ואז השניים החליטו במשותף לרצוח את האם. בן הזוג עטה על ראשו צעיף שקיבל מטרייסי, עלה לקומה השנייה בבית וכשנתקל בפאדיה הוא דקר אותה שבע פעמים בפלג גופה העליון עד שמתה.

לאחר שסיים לדקור את האם, נכנס מרמש לחדרה של טרייסי, סימן לה בידו כי האם כבר אינה בין החיים ואמר לה "גמרתי את הסיפור. מה שרצית היה". הוא הניח את הסכין ואת קת הסכין שנשברה במהלך הדקירות בחדרה של זוגתו.

בן הזוג דקר את האם שבע פעמים. טרייסי קדיס ואמה פאדיה
בן הזוג דקר את האם שבע פעמים. טרייסי קדיס ואמה פאדיה

אז, כך לפי כתב האישום, מרמש עטף את גופת האם בשמיכה ובסדין, והסתיר אותה בחדר האמבטיה בקומה השלישית. הוא ניקה את הבית ואת הסכין המגואלת בדם אותה הוא זרק לפח האשפה בחדרה של טרייסי. בניסיון להטעות את בני המשפחה שפאדיה יצאה מהבית, השניים הוציאו בגדים וחפצים מחדר השינה שלה והעלו אותם לחדר שינה בקומה השלישית. השניים נעלו את החדר והחביאו את המפתח.

 הרכב השופטים כתב בגזר הדין כי "רצח הורה על ידי בתו הקרובה לגיל הקטינות הוא מעשה בלתי נתפס – כך גם מעשהו של בן הזוג של הרוצחת, שרוצח ונוטל חיים של אם מתוך אהבתו לבתה ומתוך רצון להשביע את רצונה. בדם קר, כשהוא אוחז סכין מטבח, פנים אל פנים בברכתה, בהסכמתה ובשליחותה של בת הקורבן, הוא דוקר את המנוחה בגופה שוב ושוב בכוונה להמיתה וממיתה כשהיא מתבוססת בדמה ונופלת. הוא לא חדל, וכל זאת כאשר בקרבת מרחק מידית הבת יודעת, תומכת במעשה ונוטלת בו חלק".

עורכי הדין שרון דניאלי ואיציק פרץ, שייצגו את אמיר מרמש מטעם הסניגוריה הציבורית, מסרו: "אמיר מביע חרטה עמוקה על מעשיו ועל התוצאה הטרגית. בית המשפט קיבל את הסדר הטיעון שאליו הגענו לאחר הליך גישור ארוך ומורכב עם התביעה. ההסדר משקף את התיקון משמעותי של כתב האישום המקורי, זאת לאור הטיעונים המשפטיים שהצגנו במשפט הזוטא".

עורכי הדין משה סרוגוביץ ומיכל רובינשטיין, שייצגו את טרייסי קדיס מטעם הסניגוריה הציבורית, מסרו: "מדובר בטרגדיה משפחתית קשה. טרייסי הודתה בחלקה בפרשה והביעה צער עמוק. ניהלנו הליך ממושך, על ההפרות הקשות של זכויותיה של טרייסי בחקירה. בית המשפט קיבל היום את הסדר הטיעון שהוצג על ידי הצדדים ונערך בסיוע שופט מגשר. אנו בטוחים שטרייסי תמשיך בהליכי שיקום וטיפול אינטנסיביים במסגרת שב"ס כדי שתוכל להתמודד על ההשלכות של מעשיה ומצבה הנפשי הקשה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו