חיים אתגר חושף: "כך הותקפתי"

לאחר שראינו את הסרטון בו המנחה מדמם בעקבות התקיפה, עכשיו אתגר מפרט איך היא קרתה • "הוא התחיל לרוץ, ואנחנו בעקבותיו - אז נעמד והחל להרביץ"

צילום: מתוך הסטורי של אתגר // חיים אתגר

חיים אתגר לא מפסיק לככב על המסך: פעם כמי שמציג נותני שירות שדרשו מחירים מופקעים ופעם אחרת כלוכד מתחזים ונוכלים מפוקפקים שמציגים את עצמם בזהות בדויה. אתמול (ראשון) כבר נחשפתם כאן לסרטון שמתעד אותו מדמם, כתוצאה מתקיפה שעבר על ידי נותן שירות שעקץ לקוחה, לדבריו של אתגר.

היום (שני) אתגר העלה לאינסטגרם שלו רצף של תמונות והסברים שמפרטים כיצד האירועים התגלגלו כך שהאיש תקף אותו: "התחלנו יום צילומים לעונה החדשה של 'יצאת צדיק' עם צדיק תותח במיוחד", פתח אתגר בסטורי ראשון. "המשכנו לדירה אי שם וחיכינו לנוכל סדרתי, שלמרות שכבר הופיע בעבר בתכנית המשכנו לקבל עליו תלונות. הזמנו אותנו לתקן תקלה קטנטנה", הוא המשיך והוסיף, "האיש עקץ בלי בושה".

"אחרי שהעסקה הושלמה ניגשתי אליו וביקשתי ממנו תשובות לגבי ההתנהלות שלו והעוקץ של אישה מבוגרת שביצע לעיני המצלמות. הוא לא השיב, התחיל לרוץ ואנחנו בעקבותיו", סיפר אתגר. "בשלב מסוים הוא נעמד ותוך זמן קצר חטפתי סדרה של מכות שכללה אגרופים ובעיטה/בעיטות (לא זוכר אם הייתה יותר מבעיטה אחת)", חשף.

 אתגר המשיך ושיתף: "העין גם התנפחה בקטנה. היום קמתי לפנס קטן וחמוד". כמובן שלאחר התקיפה, כך הוא מספר, "קפצנו לבית חולים לטיפול קטנטן כי מדובר בחבלת ראש. גילחנו, ניקו וחיברו".

 בסוף, למרבה המזל, עוד נותר לאתגר קצת מצב רוח להתבדח, או כפי שהוא מספר: "כדי להבהיל את אשתי דפקתי קצת פוזות, אבל זה לא כל-כך הצחיק אותה". הוא סיכם את האירוע ב"אני בסדר, תודה לכל השואלים והתומכים. יש לי כאב ראש קטנטן וכו'. זניח".

אנחנו כמובן מאחלים לו שירגיש טוב וימשיך למצוא נוכלים, רק בזהירות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר