מתיחת הפנים החדשה של רשת שילב

שילב משיקה חנויות בקונספט חדשני: הלקוחות משוחחים עם המוכרים דרך הוואטסאפ

צילום: יח"צ // שילב ראשון לציון

רשת החנויות למוצרי תינוקות שילב משיקה חנויות בקונספט חדשני, לאחרונה הושקו כבר שלוש חנויות, בראשון לציון, ברחובות ובנהריה. בכוונת החברה לפתוח במהלך השנה הקרובה עוד 6 חנויות נוספות בקונספט זה, לצד מתיחת פנים של מעל 70 חנויות קיימות ברחבי הארץ.

במסיבת עיתונאים שהתקיימה בזום הציגה הנהלת החברה את אחת מחנות הדגל בקונספט החדשני הממוקמת במתחם CITY  Gהחדש בראשון לציון. מדובר בחנות גדולה בהשקעה של 5 מיליון שקלים המשתרעת על שטח של כאלף מ"ר וחולשת על 2 קומות עם חזית שקופה וחלונות זכוכית גבוהים.

החנות מציגה מגוון קולקציות חדשות של המותג במספר קטגוריות, חדרי תינוקות, עגלות, מושבי בטיחות, אופנה, טקסטיל, עיצוב החדר ועוד. כך למשל, בחנות בראשון לציון מוצגים 16 חדרי תינוקות מעוצבים עם מוטיבים שונים וייחודיים מחדר לחדר.

"במסגרת מתיחת הפנים, הריהוט בחנויות מוצג בחלל נפרד, על מנת לתת תחושה יותר ביתית ופחות של חנות", מסבירה עינת ישראלי, סמנכ"לית השיווק. "הצגת הריהוט מדמה חדר תינוק אמיתי וכוללת מזרן, סט מצעים, בובות ליצירת אווירה מתוקה, מדבקות קיר, תמונות מעוצבות ועוד. אנחנו מציעים להורים שבדרך את המראה המלא לחדר התינוק, ובמקביל ניתן למצוא את כל האקססוריז הנלווים על המדף בקלות".

שירות חדש בשיחות וואטסאפ // צילום: יח"צ
שירות חדש בשיחות וואטסאפ // צילום: יח"צ

לדבריה, גם העולם של התינוקות מקבל חיזוק אופנתי. כך למשל הושקה קולקציה חדשה של מצעים ואקססוריז לחדר כולל סדרת DISNEY בלעדית ברשת שילב, הכוללת את דמויות מיקי ומיני מאוס בשילוב גוונים מטאליים, כסופים וזהובים.

כמו כן, עד כה כ-15 חנויות עברו עיצוב חלל מחדש המאופיין בקווים נקיים ומודרניים, המשלבים רעיונות מעולם החוץ כגון טפט עננים המעטר את הקירות, ציפורי אוריגמי המשתלשלות מגוף תאורה, הצגת עגלות על גבי משטח המדמה חניית כביש או כר דשא, ועוד. שילוב באלמנטים של טבע עם עיצוב חלל מחומרים טבעיים כגון עץ המוסיף אווירה עדכנית ומייצר סביבה טבעית, נעימה ורגועה למבקרים.

על הסיכון בהשקעה גדולה בתקופה של אי ודאות כלכלית עונה ישראלי כי, "גם בתקופת הסגר היתה דרישה למוצרים והיו רכישות גדולות באתר, אבל עדיין אנחנו רואים שהציבור אוהב להגיע לחנויות, לראות מקרוב ,להתרשם ולגעת פיזית במוצרים. לכן היה חשוב לנו לתת את החוויה הנעימה הזאת . כיום האתר עדיין ממשיך לעבוד יפה והזמנות מגיעות עד לבית הלקוח תוך 7 ימי עבודה ולעיתים גם תוך 3 ימים , אבל כך אנחנו מאפשרים ללקוחות בחירה בין חנות פיזית נעימה להזמנה דרך האתר".

ישראלי מספרת גם על פיילוט חדש המשלב רכישת אונליין עם שירות אישי. "ראינו שיש אנשים שמעדיפים לא להגיע לחנות ,אבל עם זאת רוצים לדבר עם המוכרת בחנות, להתייעץ ולראות את המוצר. יצאנו עם שירות שמאפשר הזמנה מול חנות פיזית באזור המגורים. הלקוחות משוחחים עם המוכרת דרך הווטסאפ, שמציגה דרך שיחת וידיאו את המוצר, עונה ישירות על שאלות ועוד ובתום השיחה ניתן לבצע את ההזמנה ישירות מול החנות".

ישראלי מציינת כי הרשת הרחיבה גם את מגוון המותגים, חלקם בלעדיים לרשת בין היתר בתחום העגלות, וכסאות הבטיחות. בקרוב תוצג גם קולקציית ביגוד חדשה ומגוונת לקראת בואם של חגי תשרי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר