באיירן מינכן: ריינולדס חתם, לסור שוחרר

הקבוצה הגרמנית החתימה את הסנטר ששיחק העונה במכבי ת"א, ונפרדה מהשחקן הצרפתי אחרי עונה אחת • קית' לנגפורד האריך חוזה בא.א.ק. אתונה

צילום: אלן שיבר // ריינולדס. מצטרף לבאיירן

באיירן מינכן השלימה את הקו הקדמי שלה לעונת 2020/21. הקבוצה הודיעה היום (שישי) רשמית על החתמתו של שחקן מכבי ת"א בעונה האחרונה, ג'יילן ריינולדס. בתוך כך, הודיעה הקבוצה על שחרורו של הסנטר הצרפתי מתיאס לסור.

מאז שמונה לתפקיד המאמן הראשי אנדראה טרינקיירי, המועדון הבווארי צירף לשורותיו את הגארד וויד בולדווין, הפורוורד/סנטר מלקולם תומאס (גם הוא אקס מכבי ת"א)  והפורוורד ג'אג'ואן ג'ונסון. בנוסף, מדיווחים שונים עולה כי מתנהל מו"מ לצירופו של ג'ייסון גריינג'ר ששיחק בבאסקוניה בשנים האחרונות.

א.א.ק. אתונה. אחרי עונה מוצלחת, הקבוצה היוונית המשחקת בליגת האלופות הודיעה היום על הארכת חוזהו של קית' לנגפורד לעונה נוספת. הגארד הוותיק בן ה-36 סיים פעמיים בעבר כמלך הסלים של היורוליג (2014 במילאנו, 2017 בקאזאן), ובין היתר שיחק גם במכבי ת"א (2011/12) ומכבי ראשון לציון (2018).

לקראת עונת 2020/21, שובצה א.א.ק. לבית ד' בליגת האלופות יחד עם הפועל חולון, אבל עוד לפני כן הקבוצה תפגוש את נימבורק למשחק רבע הגמר בטורניר 8 האחרונות של עונת 2019/20 שצפוי להתקיים בסוף ספטמבר.

חימקי מוסקבה. המועדון הרוסי הודיע כי הפורוורד/סנטר ג'רמי אוואנס לא ימשיך בקבוצה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר