"נשבר לי": מיכל הקטנה הוציאה את השתלים

כוכבת הילדים החליטה שמספיק ודי, ועברה ניתוח להורדת השתלים בחזה • "קיבלתי את הגוף שלי בחזרה", כתבה בדמעות

צילום: מתוך אינסטגרם // מיכל הקטנה

כוכבת הילדים מיכל הקטנה הוציאה את השתלים בחזה: ״תמיד הייתי מיכל הקטנה. גם בגיל 18 תמיד התייחסו אלי כאל ילדה קטנה ובמהלך גיל ההתבגרות לא הרגשתי לרגע אישה, ובמשך שעות הייתי מביטה במראה ובוחנת כל פינה ופינה, ומשווה בלי הפסקה ביני לבין כל הבנות בשכבה, ומקווה שיום יבוא ואוכל להרגיש אישה אמיתית״, כתבה הכוכבת. 


View this post on Instagram

A post shared by מיכל הקטנה (@michalhaktana) on Jun 9, 2020 at 6:34am PDT

״אשקר אם אומר שזה באמת עזר לי להרגיש אישה. הרגע בחדר ההתאוששות, שהבטתי מתחת לשמיכה וזה היה כל כך מוזר, כל כך זר, ‏‎אבל בדמיוני רציתי את זה כל כך ולא יכולתי פתאום לא לאהוב את זה. זה היה כבר מאוחר.

"‏‎שנים עברו בנהר שלי ולמדתי שיש כל כך הרבה רבדים בלהיות אישה אמיתית, ושהאחרון ביניהם הוא המראה החיצוני. והרגשתי איך מתנהלת בתוכי מלחמה ואיך אחרי כל זה, אני עדיין לא מסוגלת לאהוב את מה שאני רואה במראה, ‏‎ובליבי קיבלתי החלטה חזקה, להיפתר מכל מה שלא נולדתי איתו, מכל מה שעוצר אותי מלהיות מי שאני באמת. עד עד שהגיע היום, שפשוט נשבר לי.

• בעקבות השערורייה: בלגן באינסטגרם של מיכל הקטנה

• "נמאס לי": מיכל הקטנה זועמת

• טוקבקיסטים, צאו למיכל הקטנה מהרחם

"‏‎והנה אני עכשיו כותבת את המילים האלה, ‏‎שוב בחדר ההתאוששות, אך הפעם עם דמעות של אושר בעיניים ובלי תחושה שעשיתי טעות. קיבלתי את הגוף שלי בחזרה, קיבלתי את הגוף שלי באהבה״. התאוששות מהירה!

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר