אתגר המטוטלת: מייקל לואיס שוב מעורר סערה

הדוגמן החטוב העלה לעמוד האינסטגרם שלו סרטון נוסף שבו הוא נראה בעירום מלא ומסתיר את מבושיו באמצעות מטוטלת • אין לך בגד ים?

צילום: צילום מסך // הסערה הבאה? מייקל לואיס

טלטלת המטוטלת: מייקל לואיס העלה אמש (שישי) לעמוד האינסטגרם שלו סרטון חדש ובו הוא מצטלם בעירום מלא, כשרק מטוטלת קטנה מסתירה את מבושיו.

בסרטון, שתוייג על ידי לואיס כ"אתגר המטוטלת", הוא נראה מנענע מטוטלת קטנה שקרובה למצלמה, מתרחק ממנה ואז מתגלה שהוא למעשה עירום לגמרי, מלבד כובע לראשו. הוא מניע את גופו בהתאמה לקצב המטוטלת וכך למעשה, איברו המוצנע נותר מוסתר (את הסרטון המלא העדפנו שלא להביא).

זאת לא הפעם הראשונה בה לואיס מפרסם סרטון פרובוקטיבי בו הוא חושף כמעט הכל - הוא עשה זאת לפני כחצי שנה כשביצע אתגר שהיה פופולרי באותם ימים בשם "אתגר הבקבוק", ועשה זאת כאמור בעירום. הסרטון אגב הוסר על ידי אינסטגרם. 

השערורייה שעברה. מייקל לואיס ו"אתגר הבקבוק" // מתוך אינסטגרם
השערורייה שעברה. מייקל לואיס ו"אתגר הבקבוק" // מתוך אינסטגרם

בעקבות ההסרה, לואיס העלה תמונה נוספת ופוסט ארוך, בו בין היתר כתב: "מספיק להתחסד כבר, במדינה שלנו שמלאה באלימות שרואים אותה כל שכבות הגילאים ושמלאה בלחץ, מלחמות, בחדשות ש-90 אחוזים מהתוכן שלהן מציג מציאות שלילית ועגומה, בפוליטיקאים שנכנסים ויוצאים מהכלא, שחיתויות אינסוף, אנשים שרוצחים אנשים, בריונות ברשת ובבתי ספר, גזענות מהימין ומהשמאל, חרדים, חילונים, ערבים וישראלים, שחורים ולבנים ואנשים באים עליי?".

בעקבות התגובות לסרטון הראשון הוא זכה לקמפיין שבו הוא רוכב על האופנוע, כשהוא שוב בעירום ואף ללא קסדה וכשהוא פורש את ידיו לצדדים, מבלי לאחוז באופנוע, דבר ששוב גרם לתגובות כועסות, על כך שלואיס עשוי להוות מודל שלילי לחיקוי. נותר רק לראות האם גם הפעם זה ייגמר בקמפיין.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר