התקפה ואובדן: הרקע לשיר של אסף אבידן

הסיפור מאחורי הסינגל החדש "Lost Horse" עצוב ואפילו מפחיד, אבל השיר בהשראתו יפהפה • "בכיתי על כל האהבות שידעתי ואיבדתי", מספר הזמר • האזינו

צילום: OJOZ // אסף אבידן

בימים אלה, אסף אבידן אמור היה להתחיל את סיבוב הופעות בינלאומי, אך בעת העבודה על אלבום חדש בסטודיו באיטליה, הוא נקלע להסגר במדינה הראשונה שהכריזה על סגר ועדיין לא השתחררה ממנו.

עם זאת, אבידן לא נח על השמרים, והחליט לשחרר כעת את הסינגל "Lost Horse", הראשון מתוך אלבומו הבא שיראה אור בקרוב. השיר עצמו יפהפה, אבל השראתו מגיעה מסיפור לא נעים בכלל שקרה לזמר, שכולל התקפה ואובדן.

"2019 הייתה שנה מוזרה עבורי", מספר אבידן. "רגע לפני שהיא החלה, הותקפתי ע"י זאב שניסיתי לאמץ. כמה חודשים אחר כך, להקת זאבים הגיעה לשדה שליד הסטודיו שלי ורדפו אחרי אריאדנה, סוסת ה'פיינט' האהובה שלי, עד שלבסוף, בבהלה, היא נפלה מצוק אל הים ולעולם לא נמצאה שוב.

"הייתי שבור לב ומיואש מחוסר היכולת שלי לעזור לה, להחזיר אותה, לשנות את גורלה", מסביר הזמר מה הוביל אותו לכתוב את השיר. "השילוב בין הגודל האפי והקטנות האין סופית בתוך הסיפור הדרמטי הזה בין חיים למוות, לחץ על כל הכפתורים שלי.

"הסיפור הדרמטי הזה בין חיים למוות, לחץ על כל הכפתורים שלי". אסף אבידן // צילום: OJOZ
"הסיפור הדרמטי הזה בין חיים למוות, לחץ על כל הכפתורים שלי". אסף אבידן // צילום: OJOZ

"אחרי שעות ארוכות של חיפוש עקר אחר הגופה שלה, חזרתי לסטודיו ופתחתי מחברת. בראש הדף של עמוד קטן, כתבתי את שתי המילים 'Lost Horse'. ואז בכיתי. בכיתי על כל האהבות שידעתי ואיבדתי, על כל הפעמים שהכוח שלי לא היה מספיק כדי לשנות את התוצאה של חיים רוויים בסופיות. חיים מלאים בקצים. בכיתי על מה שנדמה כרגש בלתי מוגבל בתוך עולם מוגבל".

האלבום החדש יראה אור בחודש ספטמבר הקרוב. הטור העולמי של אבידן צפוי להתחיל בתחילת שנת 2021.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר