לכבוד יום המשפחה: חתונה בהפתעה בכיתה א'

את יום המשפחה שחל אתמול, תלמידי כיתה א' בביה"ס בית זאב בעפולה ומורתם רעות לא ישכחו לעולם • המורה המופתעת: "ממש התרגשתי ופרצתי בבכי"

החתונה המאושרת בכיתה // צילום: אביאל מזרחי // החתונה המאושרת בכיתה // צילום: אביאל מזרחי

אחרי ימים ארוכים שבהם התאכזבו הילדים שלא יוכלו להתארח בחתונתה של המחנכת האהובה שלהם רעות אוחנה, הם ארגנו לה חתונה בהפתעה בכיתה, שאליה הגיעו גם הוריהם, כל הצוות החינוכי של בית הספר ואפילו החתן המיועד. 

את יום המשפחה שחל אתמול, תלמידי כיתה א', הוריהם וצוות בית הספר בית זאב בעפולה לא ישכחו לעולם. "היא כמו אמא שנייה שלהם. אז כשאתה מקבל מתנה כזאת בתור הורה, אתה חייב להחזיר", אמרה שירלי מלכה, אם לתלמיד כיתה א'. 

"יש לי עסק של אירועים ואמרתי שאני חייבת למנף את זה, ובשיתוף של כל ההורים והילדים העלינו עוד רעיונות ועשינו את זה. גם המורות של בית הספר כולן התלהבו, ולא היתה אחת שלא נתנה משהו מעצמה לטובת האירוע". 

 

החתונה המאושרת בכיתה // צילום: אביאל מזרחי

מנהלת בית הספר נירה לפס הוסיפה: "זה היה ביום המשפחה, והחלטנו לחבר את זה ליום הזה כי אנחנו משפחה אחת גדולה".ביום המיוחל בכיתתה בשיר "בואי כלה". במרכז הכיתה היתה חופה ואליה הוביל שביל בצבע אדום, כשכל הילדים מסביב היו לבושים בלבן כעשרות שושבינים.

"אני מורה כבר שבע שנים, כבר עשו לי הפתעות בעבר, אבל לא הפתעה בסדר גודל כזה", אמרה המחנכת וכלת השמחה רעות אוחנה. "עשו לי תרגיל רציני, ואפילו החתן המיועד הגיע ושיתף איתם פעולה, שזה היה מרגש בפני עצמו. ממש התרגשתי ופרצתי בבכי, לא יכולתי להחזיק את עצמי". ראש עיריית עפולה אבי אלקבץ סיכם: "התלמידים הרבו בשמחה כאשר שימחו את מורתם. מאחל בשם כל תושבי עפולה מזל טוב לזוג המקסים".

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר