פוענח ניסיון חיסול של עבריין מוכר בי-ם

קרבות העולם התחתון בי-ם • נעצר חשוד בניסיון הרצח של העבריין הבכיר אלי אריש • הסיבה: סכסוך מתמשך • החשוד: לשעבר אחד מחייליו הנאמנים של אריש

אלי אריש // צילום: יוסי זליגר

הותר לפרסום: המשטרה עצרה חשוד, צעיר בן 24 מירושלים, בניסיון החיסול של העבריין המוכר אלי אריש, בשכונת רמות בירושלים, היום (שלישי) הוגשה כנגדו הצהרת תובע. על פי החשד, הצעיר ניסה להתנקש על רקע סכסוך מתמשך בניהם, כשעד לפני כמה שנים אחד מחייליו הנאמנים ביותר של אריש.

המשטרה מסרה כי חקירת "משחקי כוחות", שהוטלה ונוהלה עד כה תחת צו איסור פרסום, הובילה את חוקרי המשטרה לזהותו של החשוד בירי ומעצרו כבר באותו לילה לחקירה בחשד לניסיון רצח.

בחיפוש שערכו השוטרים בנתיב הימלטות החשוד, הצליחו לאתר את האקדח בו השתמש החשוד וכן ממצאים פורנזיים נוספים. עם התקדמות החקירה, התחזק חשדם של החוקרים כי הצעיר עקב ביום ניסיון הרצח אחר הקורבן תוך שהוא מחליף את בגדיו מספר פעמים, עד לרגע בו ירה באריש ונמלט.

אריש הוא מבכירי העבריינים בירושלים, ונחשב כמי שעומד בראש ארגון הפשיעה שהקים אלי נעים (קוסם) ואשר התחרה בזמנו עם ארגון הפשיעה של הכנופיה הירושלמית בראשות האחים מלכה . 

האקדח בו השתמש החשוד // צילום: באדיבות המשטרה
האקדח בו השתמש החשוד // צילום: באדיבות המשטרה

אריש חזר בתשובה לפני כמה שנים ומתגורר ברמות. זה לא מונע ממנו להמשיך, כך על פי חשד המשטרה, להפר את החוק. לפני כמה חודשים נעצר בחשד למעורבות ברצח הזוג כדורי ושוחרר ממעצר לאחר שהשופט קבע כי אין נגדו דבר. 

עוד בנושא:

הוארך מעצרם של החשודים בניסיון חיסול בבת ים

20 שנה לניסיון חיסול משעל: הכישלון - והלקחים

דקרה את בעלה בבטנו – וזוכתה מניסיון רצח

עבר ניסו לחסל אותו כמה פעמים. אחד מניסיונות החיסול, כך על פי החשד נעשה על ידי ארגונו של איציק אברג’יל על רקע מאבקי שליטה בירושלים. בניסיון החיסול האחרון הוא נפצע  קשה מאוד. החשוד במעשה היה עד לפני כמה שנים אחד מחייליו הנאמנים ביותר של אריש.
 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר