לאחר סערת השיער: הכוכבות חתכו

שישה ימים לאחר שחשפנו באתר "ישראל היום" כי מיקי מוכתר ומיכל הקטנה הציגו מצג שווא של תרומת שיער, ואחרי צונאמי של ביקורת כלפי כוכבות הילדים, השתיים חתכו באמת

שישה ימים לאחר החשיפה באתר "ישראל היום" כי כוכבות הילדים לא חתכו ותרמו את שיערן לעמותה ולמעשה הכל היה מצג שווא, מיקי מוכתר ומיכל הקטנה חתכו, והיינו שם כדי לוודא את זה.

כזכור, בשבוע שעבר הוזמנו כלי התקשורת לאירוע חשוב: סיקור קמפיין "צמה של עוצמה" בשיתוף עמותת "זכרון מנחם" ופנטן, שבמהלכו ייפרדו הסלבס מהשיער הארוך לעידוד תרומות שיער. האירוע התקיים בהשתתפות אורטל עמר וכוכבות הילדים מיכל הקטנה ומיקי מוכתר.

יוני ריקנר

במסגרת המפגש תועדו שלוש המשתתפות כשהן נפרדות מהשיער בעצב מול המצלמות. בקטע אחר נראה מעצב השיער גילי אלגבלי כשהוא חותך את הצמה של מיכל ומראה אותה למצלמה בזמן שחברתה מיקי מחבקת אותה לתמיכה. הסיפור החמוד והחשוב הזה קיבל תפנית בעלילה כשמאוחר יותר באותו היום הפתיעו מיכל ומיקי כשהופיעו במופע בכיכובן עם שיערן הארוך. יש לציין שהשתיים קיבלו כסף עבור המהלך במסגרת השת"פ המסחרי של האירוע.


מיקי מוכתר והצמה המזוייפת // צילום: שוקה כהן

לאחר פרסום הדברים, מיכל הקטנה ומיקי מוכתר מסרו בתגובה: "הנושא מאוד חשוב וקרוב לליבנו. ברגע שפנו אלינו מעמותת ״זכרון מנחם״ נתנו את הסכמתנו לתרום מהשיער שלנו. הגענו לאירוע ההשקה של הקמפיין במטרה להעלות את המודעות לנושא, אולם את גזירת השיער נבצע רק לאחר סיום סבב ההופעות של ההצגה 'מותק גיבורי החלומות', ביום שלישי הקרוב, 14 בינואר. אנו מזמינות את הציבור לבוא ולתרום שיער למען המטרה החשובה הזו".

בעקבות החשיפה באתר "ישראל היום" על קמפיין "צמה של עוצמה" בכיכובן של מיקי מוכתר ומיכל הקטנה, פרסמה מיכל פוסט תגובה, וגם הוא התקבל ברגשות מעורבים וביטויי אכזבה מעוקביה, שהיו באותו ערב ממש במופע של השתיים וחזו בהן עם שיער ארוך.

כנראה שהסערה התקשורתית והאכזבה הגדולה שפשטה בעם בעקבות גילוי השקר עשו את שלהם, ושתי כוכבות הילדים פרסמו כי יחתכו את שיערן כבר היום, יום ב' ה-13 בפברואר, ולא מחר, מיד לאחר סיום ההצגה האחרונה בסיבוב ההופעות שלהן בירושלים.


מיכל הקטנה והצמות המזוייפות // צילום: שוקה כהן

לפני גזירת השיער התייחסו השתיים לשערורייה: "לא ניסינו להוליך שולל אף אחד ואם מישהו נפגע כתוצאה מזה אנחנו רוצות לנצל את הבמה הזו כדי להתנצל. אנחנו גאות לתרום את השיער היום. זאת מצווה וזו זכות", אמרה מיכל הקטנה. "אני, שחוויתי בעצמי את המחלה הארורה נדהמתי לגלות שיש מי שמטיל ספק במניעים שלנו ומאחל לנו את הגרוע מכל וזה היה קשה מנשוא. אנחנו מתרגשות לחלוק איתכם את הרגע הזה. הלוואי שגם אתם תדעו לעשות טוב עבור אחרים כי לתת זה לקבל", אמרה מיקי.

"שקר זה שקר"

בעקבות החשיפה קיבלנו מכם המון תגובות בנושא. חלקכם טענו שמדובר בבושה, והחלק השני טען שזה לא משנה, כי הן ממילא יגזזו את שיערן מאוחר יותר.

אלו תוצאות הסקר שערכנו כאן, ושאתם הצבעתם לו:

63% חשבו ש"שקר זה שקר, בושה והלם שאלו כוכבות הילדים שלנו".

24% ענו ש"ניפחו את זה. לא יפה, אבל אפשר להבין את הסיבות שלהן".

13% האמינו ש"עשו להן עוול. הן יחתכו בהמשך וזה מה שחשוב, לא?".

 

הכל על "האח הגדול" במקום אחד

פרויקט מיוחד: 2020 בסיפורים

בקרוב: מיני איחוד של "היי פייב"

"להיות איתה": עמוס ונועה לא יחזרו

"זאת וזאת": ככה זה כשנהנים

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר