צילום: אורן בן חקון // "אשמה וחוסר אונים". אסי עזר

אסי עזר חושף: תלות, גמילה והתקפי חרדה

בפוסט יוצא דופן סיפר מגיש הטלוויזיה על התקפי החרדה שעבר, ועל תלות ארוכה בנוגדי דיכאון • "הייתי שאריות של עצמי, זה כאילו אני נופל לבור"

"התלבטתי הרבה אם לכתוב את הטקסט הבא" - כך פתח אסי עזר את הפוסט שהעלה הבוקר (ה') לעמוד האינסטגרם שלו, "אני באמת לא אחד שמתבייש להראות חולשות, אבל כאן הסיפור כל כך מסובך לי".

• עדן מי? עמרי בן נתן שוב מאוהב

• אביבית בר זוהר מאיימת בתביעה

• מי הסלב שמתקלח פעם בארבעה ימים?

בפוסט סיפר עזר על שבע השנים האחרונות בחייו שבהן לקח ציפרלקס – תרופה נוגדת חרדות ודיכאון, וכיצד התרופה השפיעה עליו. בהמשך סיפר כיצד לפני כחודשיים הוא החליט לעשות מעשה, ולהפסיק ליטול את הכדור. "החלטתי לנסות לחיות בלעדיה", כתב, זאת לאחר שעדכן את סביבתו הקרובה ואת הפסיכולוגית שלו.


"התקף חרדה קשוח במיוחד, כזה שלא היה לי שנים". אסי עזר // צילום: דניאל קמינסקי

"החודש הראשון היה סיוט", כתב עזר, "כל הסימנים של גמילה היו שם: סחרחורות, בחילות, ותחושה מאד ירודה, אבל נלחמתי. ובאמת אחרי חודש - הרגשתי יותר טוב... ואז לפני שבועיים היינו בעלי ואני במיאמי, משבר כתיבה ב'להיות איתה 3', מלווה בג'ט לג, הביאו אותי להתקף חרדה קשוח במיוחד, כזה שלא היה לי שנים". 

המגיש שטח את החוויה הלא פשוטה שעבר אז: "במשך חמישה ימים לא הייתי אני, הייתי שאריות של עצמי. כלפי חוץ אני נראה רגיל, מדבר רגיל, אוכל רגיל, אבל מבפנים זה כאילו אני נופל לבור. אין לי רצון לעשות כלום, רק רוצה לחזור לישראל, הביתה. והדבר הכי עצוב, שבזמן שאני בהתקף חרדה (שזה באמת משהו שקשה להסביר, אבל מי שהיה שם יודע) אני אמור לנסוע לאל איי לפגוש את הכותבים האמריקאים של 'להיות איתה' איזה מרגש! ואני פשוט לא מסוגל לטוס, פוחד להיות שם לבד. אז אני מבטל את הטיסה וחוזר לארץ עם בעלי". 

עזר נסע כאמור עם אלברט, שניסה לסייע ככל יכולתו: "לראשונה בזוגיות שלנו הוא פוגש אותי ככה", המשיך עזר,"הוא היה פשוט מדהים. ניסה כל הזמן להצחיק אותי, להוציא אותי לשאוף אוויר, הניח לי כשביקשתי והבטיח לי שיהיה בסדר. אבל ראיתי שהוא פוחד, והרגשתי נורא שאני מעביר אותו את זה... אשמה. יש לה תפקיד גדול בסבל של הזה של חרדה. אשמה וחוסר אונים. ההתקף עבר רק כשנחתנו בישראל".


"לראשונה בזוגיות שלנו הוא פוגש אותי ככה". אסי ואלברט // צילום: צ'ינו פפראצי

שבוע עבר מאז החוויה הלא פשוטה שעבר עזר וכעת, אחרי שעיכל זאת, הוא התפנה לסיכום ביניים: "עדיין לא חזרתי לציפרלקס. אולי עוד אחזור וזה יהיה ממש בסדר, אבל כרגע אני עדיין נלחם. מנסה חלופה טבעית, מקפיד על טיפול פסיכולוגי, כושר גופני, והכי חשוב - בכל פעם שחרדה קטנה מגיעה (וזה קורה פעם ביום) אני לוקח אוויר ומנסה להתמודד. לא נבהל. יש לי עוד הרבה מה לכתוב, אבל לאט לאט"

עוד ציין כי התמונה שצירף לפוסט, צולמה בליבו של ההתקף חרדה, "כשאלברט ניסה לעשות לי לחייך".


View this post on Instagram

A post shared by Assi Azar (@assiazar) on

Sep 4, 2019 at 11:09pm PDT

• המייקל של לואיס שוב שובר את הרשת

• מה עשה עומר אדם אצל הרב ברלנד?

• אייל גולן התארס: הפוסטים הכי מצחיקים

• רוצים להשאר מעודכנים? בואו לאינסטגרם

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו