"מקגרגור התחנן: 'בבקשה, אל תהרוג אותי'"

חביב נורמגומדוב, שמתכונן לשוב לזירה בספטמבר, לא שוכח את קרב המאה מול האירי: "בשלוש שנים של קרבות הוא לא ניצח. לא מגיע לו צ'אנס נוסף מולי"

צילום: אי-אף-פי // חביב נורמגומדוב מכניע את קונור מק'גרגור בקרב המאה. אין צ'אנס נוסף?

קרב המאה ב-UFC בין חביב נורמגומדוב לקונור מקגרגור, אומנם התרחש לפני שמונה חודשים, אך מסתבר שהאירוע המתוקשר ממשיך לספק לא מעט כותרות. הבוקר (חמישי) לקראת שובו של הדגסטני לזירה כדי להגן את התואר במשקל קל בקרב מול דאסטין פורייה באבו דאבי בספטמבר, נורמגומדוב פסל אפשרות לקרב חוזר מול האירי, שמסתבר משתוקק להיפגש בשנית. 

"בשלוש שנים של קרבות הוא בקושי ניצח, אז למה שאני אתחרה מולו. אני לא חושב שמגיע לו קרב חוזר", הסביר נורמגומדוב לעיתונאים בארוע השקילה בלונדון, "בזמן הקרב שלנו הוא פשוט נכנע. הוא התחנן בפניי 'בבקשה אל תהרוג אותי'. אז עכשיו הוא פתאום מדבר על קרב חוזר?!".

כזכור, בסיומו של קרב המאה ב-UFC, נקבעה עובדה אחת וברורה: נורמגומדוב נשאר אלוף העולם במשקל קל ב-UFC, לאחר שגבר בחניקה בגמר סוער בלאס וגאס. בסיום הקרב, פרצה קטטה ענקית אותו הוביל הרוסי, שהחליט לקפוץ מתוך הכלוב רק בשביל להתגרות במאמנו של האירי, שניסה להימלט מציפורניו. 

על האירוע האלים, נורמגומדוב הושעה לתשעה חודשים, ובנוסף נקנס ב-500 אלף דולר. מקגרגור הושעה לשישה חודשים בעקבות התקרית המסוכנת ונקנס בסכום מגוחך של 50 אלף דולר.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר