ארגון "הבריגדה": "הפועל ירושלים מנוהלת כמאפיה"

ארגון אוהדי הפועל ירושלים במכתב חריף נגד ראשי המועדון: "הגענו לצומת דרכים כי סומנו כמטרה בעיניי ההנהלה, שלא תהסס להרוס לאוהדים המסורים ביותר שלה את החיים בכל דרך שקיימת"

צילום: אלן שיבר // המהומה הגדולה ביציע הפועל ירושלים, בתחילת השבוע

ארגון אוהדי הפועל ירושלים "הבריגדה" מאיים להפסיק את פעילותו אם המאבקים עם ראשי המועדון לא ייפסקו באופן מיידי.

"אחרי 13 שנים בהם אנחנו תומכים בהפועל ירושלים כארגון אוהדים, ולאחר שבשנים האחרונות אנחנו סופגים רדיפה אובססיבית כלפינו, הארגון מגיע לצומת דרכים", נכתב בעמוד הפייסבוק של הארגון. 

"הארגון סומן כמטרה בעיניי ההנהלה. התחיל סוג של קמפיין מצד המועדון להשמצת והחרבת הארגון וחבריו. עד לפני שנתיים נחשבנו לקהל הכי חם ותומך בספורט הישראלי. היום, לאחר שנתיים של קמפיין תקשורתי נגד הקהל, שקרים והשמצות מידי שבוע - פתאום אנחנו "קהל אלים ומסית", ה"אויב מספר 1 של הפועל ירושלים" ועוד הכפשות שאין כל קשר בינם לבין המציאות".

"חברים יקרים, אנחנו לא עבריינים. אנחנו בסה"כ אוהדים של הפועל ירושלים שרוצים בטובת הפועל ירושלים. הפועל שלנו להרגשתנו מנוהלת כמאפיה שמזכירה את שנות ה-90 במכבי, וההנהלה שלנו לא תהסס להרוס לאוהדים המסורים ביותר שלה את החיים בכל דרך שקיימת. אנחנו רצים אחרי הקבוצה בכל המדינה, בכל אירופה, עובדים ימים ולילות כדי לצבוע את היציע של הפועל, מוציאים מוצרים וקונים ציוד ותפאורות עבור הקהילה המדהימה של הפועל, מקריבים כל דבר שיש לנו בחיים בשביל הפועל ירושלים".

אוהדי הפועל ירושלים, אתמול במשחק ליגת האלופות. קרע עמוק מול ההנהלה // צילום: דני מרון

"אבל אנחנו גם בני אדם, עם עבודה, לימודים ומשפחה והרדיפה האובססיבית של ראשי המועדון מול כל אחד ואחד מאיתנו באופן אישי הפכה להיות קשה מנשוא, והכי גרוע - משפיעה על הקהל שלנו".

כבר תקופה ארוכה שמתנהל מאבק בין חברי הארגון למנכ"ל הפועל ירושלים גיא הראל. השיא הגיע ביום ראשון האחרון כשקבוצת אוהדים השמיעה קריאות גנאי לעברו של יו"ר מכבי ת"א שמעון מזרחי והבעלים אייל חומסקי דרש במערכת הכריזה להפסיק את הקריאות. 

לאחר המשחק החל עימות מילולי חריף בין הראל לאותם אוהדים ואף גם התפתח עימות פיזי בין האוהדים עצמם. במהלך המשחק אמש מול נפטונאס שוב השמיעו אותם אוהדים קללות בגנות מזרחי וספגו קריאות בוז מחלקים רבים של הקהל.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר