עשרות ישראלים בחופשה ביוון פונו לביה"ח

נערים ונערות שבילו את חופשת הקיץ באי זקינטוס, סבלו מכאבי בטן חמורים והקאות • "עשינו קידוש במסעדה מקומית, לא יודעים האם נעשה משהו מכוון"

"החופשה נהרסה", האי היווני זקינטוס // צילום אילוסטרציה: Getty Images

מקרה חריג התרחש בסוף השבוע האחרון באי היווני זקינטוס. עשרות נערים ונערות ישראליים פונו במהלך חופשה לבית החולים המקומי, אחרי שסבלו מכאבי בטן חמורים, הקאות וחולשה. נכון לעכשיו לא ברור מה גרם למקרה. 

בשיחה עם הנערים מיוון הם סיפרו: "הרגשנו רע, היו לנו כאבי בטן, שלשולים והקאות, ופינו את רובנו לבית החולים. חלק מהנערים והנערות קיבלו עירוי לווריד ונשארו שעות ארוכות בבית החולים באי. חלקנו מרגישים לא טוב עד עכשיו, החופשה שלנו שגם ככה לא הייתה ארוכה, נהרסה לחלוטין". 

"עשרות נערים בילו את החופשה בית החולים". אי מול חופי זקינטוס // צילום: Getty Images

הנערים הוסיפו, "חלקנו אכלנו במסעדה מקומית בה ערכנו גם קידוש, מן הסתם הם הבחינו שאנחנו ישראליים. אנחנו עוד לא יודעים אם יש קשר ישיר, האם הדברים נעשו בכוונה או בשוגג, אבל התוצאה הסופית היא לא נעימה ועשרות נערים סיימו את החופשה בבית החולים". 

נציגת חברת הביטוח פספורט כארד, שביטחה חלק מהנערים, מסרה כי "ביום שישי בלילה הגיעו אלינו כעשר פניות של נערים שהגיעו לבית החולים בזקינתוס ביוון. לא ברור מה גרם לפגיעה באותם נערים, אך הם טופלו במקום". 

את הסטורי שלנו כבר בדקתם היום? הצטרפו כאן לאינסטגרם של ישראל היום

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר