הבעל נהרג בתאונת אומגה בירח הדבש, אשתו נפצעה קשה: "אנחנו בהלם"

הזוג, בני 29 ו-30 מאזור המרכז, התחתנו רק לפני כחמישה שבועות ובילו את ירח הדבש בהפלגה, שנקטעה בתאונה הקשה באחד מאיי הונדורס • הבעל נהרג ואשתו נפצעה קשה • משרד החוץ ושגרירות ישראל בגואטמלה מסייעים בהעברת הגופה לארץ, ועוקבים אחרי מצבה של הפצועה

אומגה, אילוסטרציה // צילום: משה שי

תאונה קשה בהונדורס: צעיר ישראלי בן 29 נהרג ואשתו נפצעה קשה בתאונת אומגה ביעד הפופולרי במרכז אמריקה. על פי דיווחים שונים, השניים היו בעיצומו של ירח דבש.

שגרירות ישראל בגואטמלה, המחלקה לישראלים בחו"ל מהאגף לעניינים קונסולריים במשרד החוץ, מסייעים בהעברת גופת הנפטר לקבורה בישראל, ועוקבים אחרי מצבה של הפצועה. 

מקורב למשפחה, שפרטיה טרם הותרו לפרסום, מסר ל'ישראל היום': "רק לפני כחמישה שבועות הם נישאו וזה היה החלום שלהם, להגיע לירח הדבש הזה. האישה בבית החולים פצועה באורח קשה. כולם מסביב עדיין לא מעכלים, לא כולם יודעים. כולם בהלם. אנחנו עושים את מירב המאמצים כמה שיותר מהר להחזיר אותו לישראל בסיוע של משרד החוץ". 

שליח חב"ד לגאוטמלה: "המקום שבו הם היו לא מודרני. קשה להגיע לשם ואין קליטה סלולרית. הם הגיעו בקרוז במהלך ירח הדבש, עשו סיור שבמסגרתו עשו את האומגה. הם נפלו והבעל נהרג. הייתי בקשר עם המשפחה, נתתי להם פרטים. שליחים של חב"ד עושים את מיטב המאמצים לסייע למשפחה"

מחברת הביטוח פספורט-כארד נמסר: "הצוותים הרפואיים של החברה נמצאים במהלך השעות האחרונות בקשר ישיר עם בית החולים בו מאושפזת הצעירה ובמקביל פועלים להשבת גופת ההרוג לארץ. אנו מבקשים לשלוח את תנחומיהם למשפחת ההרוג".

בשבוע שעבר צעיר ישראלי בן 29 נהרג בתאונה חזיתית בהודו, כאשר התנגש עם אופנוע באוטובוס בדרך מקולו לכיוון מנאלי. שליחי חב"ד בהודו, הרב דני וינדרבאום וחזי נפרסטק סיפרו: "קיבלנו טלפון ממפקד המשטרה המקומי שעדכן אותנו על התאונה, בה מעורב אזרח ישראלי שמפונה במצב אנוש לבית החולים בקולו. כבר בדרכנו לבית החולים קיבלנו את הבשורה שהצעיר לא שרד את הפציעה הקשה, וכי מותו נקבע על ידי רופא בבית החולים".

את הסטורי שלנו כבר בדקתם היום? הצטרפו כאן לאינסטגרם של ישראל היום

 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר