הזדהות טוטאלית: מעריץ מושבע של מסי התאבד

בהודו מדווח כי דינו אלכס בן ה-30 נעלם מביתו שעות ספורות אחרי המפלה של ארגנטינה מול קרואטיה • במכתב שהשאיר, כתב: "לא נשאר לי דבר אותו ארצה לראות בעולם הזה"

צילום: אי-אף-פי // ליאו מסי מנסה לעכל את ההפסד לקרואטיה. רק זה חסר לו

מסתבר שלא רק בארגנטינה לקחו באופן קשה את ההפסד של הנבחרת המקומית לקרואטיה ואת היכולת האנמית שמגלים האלביסלסטה מפתיחת המונדיאל ברוסיה. ע"פ דיווחים של כלי התקשורת בהודו, דינו אלכס בן ה-30, שמתגורר במחוז קיראלה, ובין השאר הוא גם מעריץ מושבע של ליאו מסי, פשוט נעלם מביתו שעות ספורות אחרי ההפסד 3:0 לקרואטיה.

אלכס עזב את ביתו בכעס מבלי לדווח לבני משפחתו לאן פניו מועדות, ואחרי יממה של דאגה, כוחות הביטחון יחד עם המשפחה הקרובה החלו בחיפושים. אחרי יממה וחצי של דאגה, הנורא מכל קרה - גופתו של אלכס נמצאה כ-20 ק"מ מביתו, בנהר הסמוך לכפר בו התגורר. 

מקום מציאת גופתו של דינו אלכס. הלך צעד רחוק מדי // צילום: טיימס

על פי כוחות המשטרה, אותו אלכס השאיר מכתב מפורט בו כתב כי בעקבות המפלה של מסי ונבחרת ארגנטינה, לא נשאר טעם לחייו: "החלטתי לעזוב את העולם, איש לא יהיה אשם במותי. לא נשאר לי דבר אותו ארצה לראות בעולם הזה".

אביו של אלכס סיפר כי לבנו לא היו חברים רבים, ואת עיקר זמנו הוא הקדיש לאיסוף אינפורמציה על האליל הגדול של חייו. בנוסף, בחדרו נמצא מכתב נוסף בו נכתב: "ליאו מסי, אני חי עבורך, אני משתוקק לראות אותך מניף את הגביע העולמי".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר