המדריכה שהצילה ישראלים נרצחה

פרסום ראשון • בתקשורת הקולומביאנית מדווח כי גופתה של בלנקו התגלתה בג'ונגל במדינה • הקריבה עצמה למען הצעירים

המדריכה שנרצחה

התפתחות מצמררת בפרשת חטיפת הישראלים בקולומביה: ביום שני האחרון נחשף באתר "ישראל היום" כיצד שני ישראלים, עומר יפת וגלאל יעקב, נחטפו מהעיר קאלי למעבה הג'ונגל, על ידי גורמים עבריינים, ושוחררו לאחר שמוניקה בלנקו הסכימה להישאר במקומם בשבי. 

השניים, חיילים משוחררים החליטו לבקר בשבת האחרונה בחווה חוקית לגידול מריחואנה, אך כשביקשו לצאת מהמקום נלקחו על ידי גברים חמושים לתוך הג'ונגל. אחד העבריינים דרש 200 אלף דולר בתמורה לשחרורם. בהתערבות המדריכה, שהקריבה את עצמה, הם שוחררו. "היא נשארה שם ואנחנו לא יודעים מה עלה בגורלה. אנחנו מקווים שהיא בסדר". 

יפת בחווה

אך בשעות האחרונות עולה כי הסוף של הסיפור אינו כולל בשורות טובות. על פי דיווחים בתקשורת המקומית, גופתה של המדריכה, מוניקה בלנקו, התגלתה בג'ונגל ביום רביעי בלילה. על פי חקירה ראשונית מוניקה נורתה למוות בנשק חם וככל הנראה הקריבה את חייה למענם של גלאל ועומר.

"נודע לנו על מציאתה של גברת קולומביאנית עם אזרחות ארגנטינאית", אמר קולונל פאביו רויאס, מפקד המשטרה המקומית. על פי המשטרה, היא נמצאה ביום רביעי ללא רוח חיים לאחר שנורתה. נסיבות האירוע עדיין נבדקות. 

גלאל בטיול הגדול

בקבוצות השונות ברשתות החברתיות קיבלו בהלם את ההודעה על מותה של המדריכה. "מטיילים יקרים", כתב גולש בקבוצת הפייסבוק "מוצילר – דרום אמריקה, מרכז אמריקה", "בשבוע האחרון ישראלים כמעט ונחטפו בסיור קנאביס. מדריכת הטיול, מוניקה, הקריבה את עצמה כדי שהישראלים ישתחררו, באזור הכפרי של קורינטו, קאוקה. גופתה של מוניקה בלנקו התגלתה ביום רביעי בלילה בשדות המריחואנה". 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר