השחקן המגלם את "ההר" ב"משחקי הכס" זכה בתואר "האיש החזק בעולם"

הפת'ור ג'וליוס ביורנסון, שמגלם את גריגור קליגן "ההר" ב"משחקי הכס", חזק גם בחיים האמיתיים • הוא זכה בתחרות "האיש החזק בעולם" • איך הגיע לזה? "ארוחת בוקר של שש ביצים, בייקון ודייסה, ושעתיים לאחר מכן סטייק ואורז"

הכי חזק. ביורנסון בתחרות "האיש החזק בעולם" // צילום: AFP

גריגור קליגן נחשב האיש החזק ביותר בווסטרוס, והשחקן המשחק אותו בסדרה "משחקי הכס" הוא באופן רשמי האיש החזק ביותר בעולם.

 

האיש המכונה "ההר" הפת'ור ג'וליוס ביורנסון, זכה במקום הראשון בתחרות "האיש החזק בעולם" בתחרות שנערכה בפיליפינים. לאחר שהגיע למקומות השני והשלישי במהלך השנים האחרונות, ביורנסון, בן 29, הצליח לזכות לראשונה בתואר הנכסף ביום ראשון. המאבק של השחקן האיסלנדי בדרך לזכיה כללה יומיים של מבחני כוח שכללו משיכת משאית, תחרויות ריצה תוך כדי החזקת סדן וחפצים כבדים אחרים וכמובן - הרמת משקולות.

 

ביורנסון, המתנשא לגובה של 2.1 מטר ושוקל 182 ק"ג, כתב באינסטגרם שלו: " אני רוצה להודות למשפחתי, חבריי והמעריצים שלי שתמכו בי לכל אורך הדרך, תודה מיוחדת למאמן שלי, לתזונאי ולספונסרים שלי. ברכות גם לפיינליסטים שזכו במקומות השני והשלישי". ביורנסון מחזיק גם בשיא עולמי בהרמת משקולות של 472 ק"ג, תואר בו זכה לפני מספר חודשים.

ביורנסון בפרסומת לסודה סטרים

לשמור על מסת השרירים העצומה שלו היא משימה קשה יותר מכפי שנדמה, ציין ביורנסון בריאיון שנערך עימו לאחרונה. "אני צריך להאביס את עצמי בכוח", הוא מספר, ומתאר את הדיאטה היומיומית שלו המתחילה בארוחת בוקר של "שש ביצים, בייקון ודייסה, ושעתיים לאחר מכן ארוחה של סטייק ואורז. זו עבודה במשרה מלאה להיות בגודל כזה", הוסיף.

 

העונה האחרונה של "משחקי הכס" תשודר בחורף 2019.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר