הקשר של אנג'לינה ג'ולי לרצח מזעזע של ילדה בבריטניה

אחיו של שומר ראשם לשעבר של ג'ולי ובראד פיט, שטען כי היה כמו אב לילדיהם, מואשם ברצח אכזרי של בתו בת השמונה

צילום: getty images // אנג'לינה ג'ולי

מארק בילינגהם היה ידוע עד היום כחייל מעוטר, כוכב ריאליטי ושומר הראש לשעבר של כוכבים מהשורה הראשונה, כולל בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי, טום קרוז, קייט מוס וראסל קרואו. אך בסוף השבוע האחרון יוצא הקומנדו הבריטי עטור הפרסים והשבחים, מצא את שמו בכותרות בנסיבות טראגיות, כשאחיו הואשם ברצח בתו בת השמונה בביתם שבבריטניה.

בסוף השבוע האחרון, כוחות משטרה שהוזעקו לביתה של מיילי בילינגהאם בת ה-8, מצאו אותה דקורה במצב קשה לצד אביה, שסבל אף הוא מפצע דקירה בבטנו. מיילי הקטנה הועברה במצב קשה לבית החולים, שם מתה מאוחר יותר מפצעיה. אביה המאושפז עדיין במצב בינוני אך יציב, עצור בחשד לרצח.

מארק, שכאמור מככב בריאליטי שבמרכזו הכשרת חיילי קומנדו, והיה בעצמו חייל מעוטר במשך קרוב לשלושה עשרים, שימש במשך כשנה וחצי כשומר הראש הצמוד של אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט בתקופה בה עוד היה נשואים. בראיון ל"הסאן" סיפר כי השניים סמכו עליו כ"כ עם ילדיהם, עד כי היה היחיד שהורשה לבלות איתם וללוות אותם ללא אישור, ולמעשה היה להם כאב, כך טען.

בתגובה למעשה הרצח המזעזע בו נאשם כעת אחיו ביקש רק לומר כי הוא פונה לתקשורת בבקשה לכבד את פרטיות המשפחה ואין בכוונתה בשלב הזה למסור כל הצהרה נוספת בעניין.

בשעות שלאחר חשיפת המקרה בכלי התקשורת, בילינגהאם הסיר מהרשת את כל החשבונות החברתיים שלו כולל חשבון האינסטגרם והטוויטר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר