ייצור כחול לבן: בובות חדשות של ערוץ בייבי

בשורה להורים לפעוטות: הדמויות האהובות מערוץ בייבי מגיעות לראשונה לחנויות בישראל וצפויות להימכר בכל העולם

אנריקה ובילי בם בם

הורים רבים ניסו להשיג את הבובות של הדמויות המוכרות מערוץ בייבי, אנריקה, בילי ובם בם, אך לא הצליחו לאתר אותם בחנויות וברשת.

לאחר פניות רבות לערוץ בייבי בישראל מצד ההורים, חברו הערוץ לצעצועי מילן, שייצרו לראשונה את הבובות שמשווקות כעת בחנויות בארץ ואף צפויות גם להימכר בחו"ל .

הדמויות נוכחות בחייהם של ילדים בגילאי 0-3, ואף זוכות להצלחה ביוטיוב עם מעל 2.5 מיליון צפיות לתכניות. באנריקה הולך לאכול לדוגמה, לומדים הפעוטות על מקורות המזון וגלגולם עד שהם מגיעים לצלחת. 

בסדרה בילי בם בם, מדובר בשני אחים דובים שובבים המבלים יחד בבית ובגינה. בילי היא האחות הגדולה המלמדת את אחיה בם בם כל מה שהיא יודעת והוא עדין לא. יחד הם משתובבים ומשחקים עם חפצים שונים שמצאו בבית, רבים ביניהם ותמיד משלימים. בסוף כל פרק הם מזמינים את הצופים לשיר ולרקוד עימם.

"במהלך השנים הורים רבים פנו אלינו ושאלו איפה ניתן לקנות את הבובות ואמרתי שאין. גם כאבא לפעוט שאוהב את הדמויות תהיתי איך זה שאין את המוצר ", אומר אלי וקנין, אחד הבעלים של צעצועי מילן.

"פניתי לערוץ בייבי בישראל וכשהבנתי מהם שלא ייצרו את הבובות הללו, התחלנו לקדם את התהליך של ייצור ושיווק הבובות של הדמויות". לדברים מצטרפת  מירי דליצקי מערוץ בייבי ישראל שמציינת "אנחנו שמחים לומר שאנחנו, ישראל הקטנה, הראשונה שמייצרת את הבובות לטובת ילדי ישראל ובקרוב אולי גם לילדי העולם".

 אנריקה, בילי ובם בם ישווקו בצורת בובות פרווה בגובה של  21-25 ס"מ  במחיר: 59.90 שקלים לבובה. את הבובות ניתן לרכוש ברשתות הצעצועים ובאתר של מילן טויס.  

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר