דפ חדש

במה הסתבך עכשיו ג'וני דפ, והאם החבר של אוליביה ניוטון ג'ון נמצא בריא ושלם לאחר היעדרות של 12 שנה? • רכילות מהעולם

צילום: GettyImages // שתה או לא שתה? דפ בפרמיירה שלו

נפתח עם עדכון מרתק בסיפור מוזר מאוד. מאז 2005 נעדר הצלם פטריק מקדרמוט, מי שהיה אז בן זוגה של השחקנית אוליביה ניוטון ג'ון. עקבותיו אבדו במהלך הפלגה באוניית דיג סמוך לחופי קליפורניה. אחרי שלוש שנים של חיפושים נקבע כי האונייה טבעה, והוא הוכרז כמת. ניוטון ג'ון הודתה לא פעם כי היא מרבה לחשוב על מקדרמוט, לאחר זוגיות של עשר שנים. כעת טוען מגזין אוסטרלי כי מקדרמוט חי, בריא ושלם ומתגורר במקסיקו, אחרי שזייף את מותו. לידי העיתון הגיעה תמונה מעודכנת של מקדרמוט, וחוקר פרטי שבחן את הצילום טוען כי 90 אחוזים שאכן מדובר בצלם הנעדר.


מקדרמוט על שער המגזין New Idea

 

הסכסוך בין ג'וני דפ למנהלי העסקים שלו לשעבר טיפס לשלב חדש, כשחברת הניהול דרשה מבית המשפט לחייב את השחקן למכור חמישה מנכסיו בלוס אנג'לס כדי לכסות חוב בגובה חמישה מיליון דולרים, שנוצר בעקבות הלוואה שהעניקו לדפ לפני חמש שנים. בלי שום קשר, דפ הגיע השבוע ללונדון לפרמיירה של סרטו החדש, והנוכחים על השטיח האדום מיהרו לאבחן שהוא נראה ונשמע שתוי למדי.

 

קצת יותר משבוע חלף מאז הפרידה בין סלינה גומז לראפר דה וויקנד, ונראה כי אפשר כבר להכריז על קאמבק מפתיע במיוחד של גומז עם האקס המיתולוגי ג'סטין ביבר. כבר יותר משבוע שהשניים לא עוזבים זה את זו, אם זה במשחק הוקי או בביקור בכנסייה השכונתית. כמצופה, הם כלל לא מתביישים להפגין חיבה מופרזת בפומבי וחיבוקים לרוב.

 

קים קרדשיאן וקניה ווסט מוכיחים שהם לא רק כוכבי תרבות, אלא גם יודעים לעשות עסקים. השניים מכרו את אחוזתם בבל אייר בסכום הקרוב ל־18 מיליון דולרים, מה שסידר להם רווחים של יותר מתשעה מיליון על הנכס שרכשו לפני כארבע שנים.

 

לפני חודש פרסמה בריטני ספירס סרטון קצרצר באינסטגרם, שהשיג יותר מ־4.5 מיליון צפיות ותיעד אותה מציירת פרחים במכחול בחצר ביתה, לצלילי מוזיקה של מוצרט. בהמשך תרמה הזמרת את הציור, והשבוע הוא נמכר במכירה פומבית תמורת 10,000 דולר.

 

הזמר אדם לוין חשף כי הוא ואשתו הדוגמנית בהאטי פרינסלו מצפים לבת נוספת, קצת יותר משנה אחרי הולדת בתם הבכורה, דאסטי רוז.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר