תמונות חושפניות של אמה ווטסון הופצו ברשת

צילומים נועזים של כוכבת סדרת סרטי "הארי פוטר" הועלו לרשת וביניהם תמונות עירום • השחקנית מכחישה כי התמונות שלה

אמה ווטסון, צילום: AFP

סערה ברשת: תמונות של אמה ווטסון, כוכבת סדרת הסרטים "הארי פוטר" בביקיני נגנבו והופצו ברחבי האינטרנט. לצד תמונות העירום טוענים האקרים כי הן נלקחו ממכשיריה הפרטיים של הכוכבת הידועה. כמו כן הופצו ברשת תמונות עירום של השחקנית אמנדה סייפריד. 

התמונות האישיות של השחקנית צולמו במהלך אירוע מדידת בגדי ים והפכו במהרה לפריט מבוקש.

 

תמונות  שלטענת הגולשים מוכיחים כי מדובר בווטסון
תמונות שלטענת הגולשים מוכיחים כי מדובר בווטסון

תמונות שלטענת הגולשים מוכיחות כי מדובר בווטסון 

התמונות הופצו לצד אלו של אישה, שלפי ההאקרים שהעלו את התמונה מדובר בווטסון עצמה, יושבת באמבטיה בעירום מלא. ווטסון הכחישה כי תמונות העירום הן תמונות שלה.

השחקנית בת ה-26, הידועה בעמדותיה הפמיניסטיות, הודיעה כי העבירה את הנושא לידיעת עורכי הדין שלה וכי בכוונתה להגיש תביעה נגד המפיצים של תמונותיה.

דובר מטעמה של ווטסון אמר לכלי התקשורת כי תמונות העירום שהופצו אינן של הכוכבת וכי: "אין תמונות עירום של מרשתי ברשת. תמונות שלה ממדידת בגדי ים לפני כמה שנים נגנבו, זה הכל".

אמנדה סייפריד משתובבת עם בן הזוג, מתוך התמונות שנגנבו
אמנדה סייפריד משתובבת עם בן הזוג, מתוך התמונות שנגנבו
אמנדה סייפריד משתובבת עם בן הזוג, מתוך התמונות שנגנבו

גם עורכי דינה של סייפריד פעלו נגד האתרים המפיצים את תמונותיה. מכתב של עורכי דינה המבקש להסיר מידית את התמונות מאתר אינטרנט נחשף על ידי מגזין הרכילות האינטרנטי TMZ.

במקרה של סייפריד, מדובר בתמונות עירום לצד תמונות שלה מקיימת יחסי מין עם בן זוגה. בתמונותיה של הכוכבת היא מתועדת תוך כדי ביצוע אקט מיני על יאכטה בלב ים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר