5 סימנים שהוא "האחד" // צילום: gettyimages // 5 סימנים שהוא "האחד"

5 דרכים לדעת שהוא "האחד"

את מצליחה לדמיין אתכם ביחד בעתיד הרחוק? הוא גורם לך להרגיש טוב עם עצמך? הסימנים שזה זה

יש לנו כזה קטע, הנשים, שאנחנו מתעסקות מגיל די צעיר בחיפוש אחרי אהבה, במציאת אותו "אחד" שאיתו נרצה להתחתן. אולי זה ביולוגי ואולי חברתי, אבל אין ספק שלרוב זה בוער לנו הרבה יותר מאשר לגברים. הרבה פעמים אנחנו כל כך רוצות למצוא אותו, שגם אם נהיה עם מישהו שלא הכי מתאים לנו, נשכנע את עצמנו שהוא - הוא הגבר להתחתן איתו. קל מאוד להיות עיוורים במערכות יחסים ולהתעלם מסימנים רק כדי להגשים את הפנטזיה. ולפעמים הרבה יותר קשה לנפץ לעצמך את החלום ולהיפרד ממישהו מאשר פשוט "לזרום" עם החיים ולהתחתן עם בחור שפשוט לא באמת מתאים לך. ומשם הדרך לנישואים אומללים וגירושים די בטוחה.

אם את רצינית לגבי בחור, ומרגישה שהגיע הזמן להתקדם איתו אל עבר האושר (ובכי תינוקות בהמשך...), קראי את *הסימנים והטיפים הללו ועזרי לעצמך להיות בטוחה: 

*הערה חשובה: הרבה מהסימנים הללו דורשים את האינטואיציה שלך. את לא צריכה לענות מיד על האלות שאני שואלת כאן, קחי לך כמה ימים להרהר בהם באמת ולהקשיב לאינטואיציה הפנימית. 

1. מה קורה כשאת מדמיינת את העתיד המשותף שלכם יחד?

אני זוכרת, לפני הרבה מאוד שנים, יצאתי עם בחור בערך שנה, והתחלתי לחשוב האם הוא האחד שאיתו אתחתן. הייתי בת 24 וכבר רציתי לדעת שמצאתי את האחד. ואני זוכרת ממש בבהירות איך נסעתי באוטובוס, חלמתי בהקיץ על העתיד המשותף שלנו יחד ואמרתי לעצמי: קצת משעמם לא? זה הכי טוב שאני יכולה להשיג? אלו החיים שדמיינתי לעצמי? 

כמובן שזה לא גרם לי להיפרד ממנו יום למחרת, כי כאמור, להיפרד לפעמים יותר קשה מאשר להתפשר, אבל בסופו של דבר נפרדנו, וזו כמובן הייתה ההחלטה הכי טובה שיכולנו לקבל, והגבר לו נישאתי, שונה שנות אור מאותו בחור שהעתיד איתו היה נראה אפור ומשעמם.

דמייני אתכם מבלים את החיים יחד, דמייני אתכם זקנים, תנסי לחשוב איך הוא יהיה כאבא ומה הערכים שהוא יעביר לילדים שלכם, האם הוא יוכל לגרום לך לחייך גם עוד עשר שנים?

2. היתרונות גוברים על החסרונות

זה עניין שכבר התייחסתי אליו בעבר. "הרשימה", אותה רשימה שרוס עשה כשהתלבט בין רייצ'ל לבין ג'ולי (וכולנו זוכרים איך זה נגמר...), זה דבר שמאוד עוזר להבין איך אנחנו מרגישים. הרי אף מערכת יחסים לא מושלמת, חסרונות תמיד יהיו -שלך, שלו, של החיבור ביניכם, והעובדה שיש חסרונות ממש לא אמורה להעיד על כך שאתם צריכים להיפרד, אבל כשהחסרונות גוברים על היתרונות, או כשהם בולטים יותר, זו נורת אזהרה. גם אם יש כמה יתרונות מאוד חזקים, אבל החסרונות משתלטים על הזוגיות, אז כנראה שהיתרונות לא יספיקו כדי להחזיק את הזוגיות שלכם לאורך זמן. ואני לא רוצה לבאס אף אחד – אבל אהבה זה ממש ממש שחשוב, אבל זה אף פעם לא מספיק.

3. הוא גורם לך להרגיש טוב יותר עם עצמך

נשמע קצת בנאלי ומתבקש, נכון? נכון. זה באמת בנאלי ומתבקש. ובכל זאת, נשים רבות מוצאות את עצמן בזוגיות שבה הגבר שופט אותן, מנסה לשנות אותן, גורם להן להרגיש שהן לא מספיק טובות רוב הזמן (וכמובן שזה יכול להיות גם הפוך – ואם את גורמת לו להרגיש ככה, זה גם סימן...).

זוגיות צריכה להיות 1 ועוד 1 שווה 3. להעצים אחד את השנייה, הוא צריך לגרום לך להיות בן אדם מוצלח וטוב יותר וכך גם את כלפיו. אם את מרגישה שאת צריכה להוכיח את עצמך, אם את מרגישה במבחן, זה לא אמור להיות ככה. אם הוא רוצה לגרום לך להשתפר זה צריך להגיע ממקום מחזק ומעודד ולא שופטני, הוא צריך לגרום לך להרגיש שאת יכולה לעשות הכל, הוא צריך להיות זה שמאמין בך יותר מכולם. פשוט ככה.

4. עברתם מספיק תחנות חשובות בזוגיות בהצלחה 

לפני שאת רצה לחלום על חופה לבנה, האם בכלל עברתם מספיק שלבים בזוגיות שילמדו אתכם עליה? טסתם לחופשה ארוכה יחד? איך היה לך? גרתם יחד? כמה זמן? מתגעגעת לתקופה שגרת לבד או שאת רוצה לגור איתו ככה לנצח? הוא מסתדר עם חברות שלך? או לפחות לא מרחיק אותך מהן? ואיך את עם חברים שלו? הם הרי לא הולכים לשום מקום בזמן הקרוב, או אף פעם. 

אף אדם הוא לא אי. הוא מגיע עם חתיכת חבילה, שכוללת שריטות, הרגלים, משפחה, חברים, רצונות, צרכים, וכשאת מתחתנת איתו – את מתחתנת עם כל החבילה. תחשבי על זה.

5. ויש את ענייני המיטה...

אינטימיות ויחסי מין הם שני דברים מאוד מאוד חשובים בזוגיות. הם עוזרים לשמור על הלהבה, על החיבור ביניכם (בכל זאת אתם לא ידידים, אתם בני זוג אם שכחת), וזה לא משהו שאפשר להתעלם ממנו. אם יש לכם בעיות בתחום הזה, אם את לא נהנית, אם את לא מסופקת (וסלחו לי אם לא ארחיב מעל דפי האינטרנט של ישראל היום – אצטרך לתת לכן לעשות את החושבים שלכן עם עצמכן בנושא הזה), אז כדאי שתחשבו האם זה משהו שאפשר לטפל בו, אחרת אתן תהפכו לממורמרות, ויש לי תחושה שזה לא מה שאתן רוצות מהחיים שלכן. אל תזלזלו בחשיבות יחסי המין, זה חלק משמעותי בהצלחת הזוגיות, ופעמים רבות דווקא אותו מטאטאים מתחת לשטיח, כי זה מביך או לא נעים, אבל יותר לא נעים למצוא את עצמכן שנים אחר כך מתחרטות על שלא דאגתן לעצמכן.

דיאטה, אופנה, מתכונים ועוד המון דברים מעניינים - עכשיו במדור הלייף סטייל! 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו