סכנה באיקאה: מוצר ילדים לא בטיחותי

רשת הריהוט קראה לריקול בעקבות בעיות בשערי בטיחות • עלול לגרום לחבלות של הילדים

איקאה // צילום: יוסי זליגר //

רשת איקאה מבצעת ריקול על שערי הבטיחות מהדגמים PATRULL KLÄMMA  ו-PATRULL SMIDIG בשל חשש בטיחותי, וקוראת ללקוחותיה להחזיר את המוצרים. איקאה מבקשת מלקוחותיה שלא להרכיב את שערי הבטיחות מדגמים אלו בראש גרם המדרגות. הסיבה היא כי במידה ששער הבטיחות הורכב בראש גרם המדרגות, הוא עלול שלא להחזיק את משקל הילד  ולגרום לנפילה ואף לחבלה. 

שער הבטיחות המסוכן // מתוך אתר איקאה

מחאה שקטה של בני העדה האתיופית

שערי הבטיחות מדגמים PATRULL KLÄMMA ו-PATRULL SMIDIG בטיחותיים לשימוש במפתן דלתות המפרידות בין חדרים או בתחתית גרם המדרגות. בארץ נמכרו 4,000 יחידות ולמרות הריקול, עד כה לא אירעו אירועים בטיחותיים.

מאיקאה נמסר כי "לקוחות המעוניינים להחזיק בשערי הבטיחות PATRULL KLÄMMA או PATRULL SMIDIG שברשותם, ולהרכיבם במפתן הדלת או בתחתית גרם המדרגות יכולים להמשיך ולהשתמש במוצר ללא חשש. אותם לקוחות יכולים ליצור קשר עם איקאה ולקבל הוראות שימוש מעודכנות ותווית אזהרה חדש". 

עוד נמסר מאיקאה: "לקוחות המעוניינים להחזיר את  שערי הבטיחות מדגמים PATRULL KLÄMMA או PATRULL SMIDIG מוזמנים להגיע לכל אחת מחנויות הרשת ולקבל החזר כספי מלא  ללא צורך בצירוף קבלה. אנו מתנצלים על אי הנוחות שעשויה להיגרם, בטיחות הינה בעדיפות עליונה עבור IKEA".

הכתבה הכי נקראת היום באתרהמלצריות נדהמו - הלקוח השאיר ירושה

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר