עינת ארליך ובעלה נפרדו

אחרי 18 שנות נישואים, עינת ארליך ובעלה, איש העסקים עמית בכור נפרדו

צילום: מאיר פרטוש // ארליך

אחרי 18 שנות נישואים, עינת ארליך ובעלה, איש העסקים עמית בכור נפרדו, כך נודע ל״ישראל היום״. על פי מקורב לזוג, בכור עזב את ביתם המשותף בנווה צדק לפני כשלושה שבועות. 

״נכון לעכשיו הם בנפרד אבל כל הנושא בבדיקה וזה עוד לא סופי״, הוסיף המקורב. השניים נחשבים לאחד מהזוגות היציבים והלוהטים בביצה, שנמצאים בזוגיות יותר מ־26 שנה ולהם שתי בנות. תגובתה של ארליך לידיעה לא הושגה. 

 

בר רפאלי בפולנית. אחרי ששפטה בריאליטי הדוגמניות של גרמניה, הדוגמנית הישראלית הבינלאומית הוזמנה אמש לפולין כדי לשפוט בריאליטי הדוגמניות המקומי.

רפאלי. צילום: אי.אף.פי

שחקן מורחק. התפתחות בפרשת השחקן שעל פי החשד היכה את גרושתו: על פי גורמים המעורים בפרטים, נבדקת האפשרות כי סימני החבלה שנמצאו על גופו של השחקן נגרמו כתוצאה מהתערבות של אחיו, שניסה למנוע ממנו מלפגוע בגרושתו ולעצור אותו. 

בינתיים, בית המשפט גזר על המכה צו הרחקה לשלושה חודשים מביתה של המתלוננת.

 

אתגר הקרח של גל. גם גל גדות נרתמה לאתגר הקרח להעלאת המודעות למחלת ה־ALS ובחרה בלא פחות מקייט ווינסלט, לינדה קרטר, הוונדרוומן המקורית, ובעלה ירון ורסאנו להיות מי שיענו לאתגר שהיא הציבה בפניהם. 

בצד השני של הגלובוס העיתונאית יעל דן ביצעה את האתגר על גג בניין גלי צה״ל ביפו בסיוע מפיקות תוכניתה, ובחרה להזמין את גיא פינס, אורלי וילנאי וגיא מרוז.

 

שיר בעוד קמפיין. הדוגמנית שיר אלמליח נבחרה לככב בקמפיין של משקה האנרגיה XL, לקידום סידרת משקאות חדשה. אלמליח תגלם תפקיד "ראש צוות חירום" בניסיון לעזור לאנשים לעבור את היום. במסגרת הקמפיין היא תתנסה בפעלולים עוצרי נשימה. 

 

יאללה, סולחה. אחרי שנים ארוכות של סכסוך משפחתי, דורון מירן ואחיו סטלוס יקליטו בקרוב דואט חדש, שבמסגרתו ישירו על מה שעבר עליהם בתקופת הסכסוך. על המילים המצמררות הופקד יוסי גיספן.

מירן, שלום בית?

"הקהל ממש דורש את זה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר