X

אלה הדברים שמגדלי החתולים לא יודעים על החברים שלהם

כמה אצבעות יש להם, מה הם אוהבים לשתות, מה ממש, ממש אסור לתת להם ומה באמת גורם להם לגרגר? עובדות על חתולים שהאנשים שמגדלים אותם לא כל כך מודעים להן

אילוסטרציה. צילום: Getty Images

אוהבי חתולים נוטים לחשוב שהם מומחים לחברים החמודים שלהם – אבל סקר חדש חושף כמה שריטות משמעותיות בידע של מגדלי חתולים אודות עובדות מפתח וצרכים של בעלי החיים מעוררי המחלוקת. התרווחו על המשטח הנוח לכם ותנו לנו ול-Claude לספר לכם על החוסרים בידע ועל המידע שימלא אותם

סקר שבוצע ע"י OnePoll בקרב 2,000 בעלי חתולים אמריקאים בהזמנת PetSafe מצא ש-92% מהם טוענים שהם מכירים את חבריהם הפרוותיים מקרוב – אך לעומת זאת, פחות מאחד מכל חמישה (17%) ידע שלחתולים יש 18 אצבעות (5 על כל אחת מהכפות הקדמיות ו-4 על כל אחת מהאחוריות). כמעט מחצית (46%) לא היו מודעים לכך שרוב החתולים אינם סובלניים ללקטוז, מה שאומר שמאוד לא כדאי לתת להם לשתות חלב. רק אחד מכל חמישה (20%) הבין שחתולים חולקים 96% מה-DNA שלהם עם טיגריסים.

בעוד שרוב הבעלים סיפרו שזכו לשמוע (ולהרגיש) את החתולים שלהם מגרגרים, 56% לא ידעו שחתולים מגרגרים גם בגלל הנאה וגם בגלל מצוקה – ולא רק כשהם מרגישים מרוצים ומאושרים.

86% אומרים שהחתולים שלהם נראים רוויים, אבל רק 25% יודעים שחתולים צריכים לשתות 30 מ"ל מים לכל קילוגרם של משקל גוף מדי יום. כמעט מחצית (47%) לא היו מודעים לכך שלחתולים יש העדפה למים נעים ולא מים עומדים בקערה. למרות ש-59% מאמינים שמים מסוננים בריאים יותר לחתולים, רק 34% טורחים לספק לחתולים שלהם מים מסוננים באופן קבוע. רובם (79%) עדיין מסתמכים על קערת מים בסיסית.

נראה, אם כן, שיש פער רציני בין מומחיות באישיות של החתולים שלכם לבין הבנה אמתית של הצרכים הבסיסיים שלהם. כעת, עם קצת יותר ידע, תוכלו לטפל בציידים הקטנים שלכם טוב יותר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר