אסי בוזגלו. צילום: ישראל היום

"מושבת שלושה ימים": מה קרה לאסי בוזגלו?

כוכב הדוקו-ריאליטי פתח תיבת שאלות ותשובות והתייחס לבריאותו • "כאבים לא פשוטים, אבל כולם אמרו לי שזה שווה את זה"

אסי בוזגלו הרים אמש (שבת) את הכפפה והזמין את עוקביו באינסטגרם להפנות אליו שאלות, זמן קצר אחרי שעבר ניתוח בעינו השמאלית. בוזגלו סיפר לגולשים על הסימפטומים שמהם סבל בעקבות הבעיה שהתגלתה בבדיקות שערך, על ההתמודדות עם הכאבים לפני ואחרי ההליך הרפואי, וגם סיפק תשובה לשאלה איך יצא מהדיכאון שבו לקה לאחרונה.

התקרית של אסי ועדי בוזגלו בנתב"ג (ארכיון)

"הייתי מושבת שלושה ימים", כתב בוזגלו בכותרת סשן השאלות והתשובות שפתח. "איך אתה מרגיש?", התעניינו. "ברוך השם, יותר טוב. היום הרגשתי הקלה ממשית", עדכן אסי. "יומיים ראשונים קשים, כאבים לא פשוטים וממש מציק. אבל כולם פה אחד אמרו לי שזה הכי שווה את זה. עשיתי לייזר בעיניים, את השיוף של הקרנית, שזה הניתוח הקשה יותר, אבל הכל יעבור. יום שני בעזרת השם יוציאו לי את העדשה הטיפולית ואז כל הכאב יעבור".

אסי בוזגלו, צילום: כפיר זיו

"למה עשית ניתוח במקום לשים משקפיים?", ביקשו לדעת. "בגלל שיש הבדלים משמעותיים בין העיניים", הסביר. "סבלתי מאוד ממיגרנות וכאבי ראש לא מוסברים, ובעיקר מחוסר איזון. ולכן, אחרי בדיקות שעשיתי החלטתי לעשות לייזר רק בעין שמאל, בעין הבעייתית".

אסי בוזגלו, צילום: כפיר זיו

בוזגלו גם התייחס למשבר גיל ה-40 שחווה לאחרונה. "איך יצאת מהמשבר? אני בשיאו", ביקש אחד העוקבים לטכס עצה. "השתדלתי לעשות דברים שאני אוהב, הזמן עשה את שלו", השיב. "מגיע קרדיט ענק לעדי (לא בגלל שהיא אשתי), היא פשוט ידעה להכיל את הסיטואציה בצורה מהממת, אז היא עזרה לי המון. ולך אני ממליץ להיות ליד אנשים שאתה אוהב ואוהבים אותך ומבינים אותך ורוצים רק בטובתך. תזכור שתמיד הכל עובר".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו