סימאונה רקד, המשפחות נהנו ביציע וההבטחה של אובלק לעידן עופר: אתלטיקו חגגה אליפות

לאחר שהבטיחו את האליפות ה-11 בתולדותיהם ואת הראשונה מזה שבע שנים, הקולצ'ונרוס ערכו מסיבה ענקית בוונדה מטרופוליטנו יחד עם הבעלים הישראלי • צפו

המסיבה הכי חמה באירופה התרחשה אמש (ראשון) באצטדיון וונדה מטרופוליטנו, כשסגל השחקנים של אתלטיקו מדריד חגג את אליפות ספרד בכדורגל. כל כוכבי הקבוצה והמנג׳ר, דייגו סימאונה, התקבצו יחדיו להניף את גביע האליפות ואליהם הצטרפו איש העסקים הישראלי עידן עופר, מבעלי הקבוצה, ורעייתו בתיה.

המסיבה התרחשה בנוכחות מצומצמת של סגל הקבוצה ובני משפחותיהם, אולם האוהדים הנלהבים של אתלטיקו לא ויתרו לשחקנים - הם התקבצו מחוץ לאצטדיון, שרו שירים ועשו מפגן פירוטכניקה מרשים. בתוך האצטדיון הקולצ׳ונרוס קיבלו את גביע האליפות מנשיא התאחדות הכדורגל הספרדית, לואיס רוביאלס. הקפטן קוקה הניף את הגביע מול יציעים בהם נכחו בני המשפחות של הקבוצה ושל הבעלים.

לאחר מכן המשיכו כולם למסיבה שהתרחשה בלאונג׳ החגיגי, שם הופיע בפני השחקנים כוכב הפופ הספרדי לייבה. דייגו סימאונה התגלה לא רק כמאמן גדול, אלא גם כבליין רציני. סימאונה שר ורקד ואף משך חלק מהשחקנים בידיהם לרקוד עמו. ״הוא כל הזמן עובד, גם כשאנחנו בחופש, אבל לפחות עכשיו יש לו סיבה גדולה לשמוח, העבודה הקשה השתלמה״, אמרה קרלה, רעייתו של סימאונה.

סימאונה עם אשתו ובתיה עופר // צילום: גדי גרין,

אובלק בדרך לישראל?

לא מן הנמנע כי הישראלים יפגשו בקרוב את כוכב הקבוצה, יאן אובלק, על חוף הים בתל-אביב. אובלק, שוער אתלטיקו, התוודה בפני עידן עופר כי הוא מתגעגע לישראל. כזכור, שחקני אתלטיקו הגיעו לביקור בישראל לפני שנתיים ושיחקו נגד בית״ר ירושלים. ״הוא סיפר לי שהוא מאוד אוהב את ישראל וזוכר כל פרט ופרט מהביקור שלו״, מספר עופר. ״יש לו רגשות מאוד חמים כלפינו והוא אמר שהוא רוצה לתכנן ביקור נוסף בקרוב מאוד״.

גיבור האליפות של הקולצ׳ונרוס, לואיס סוארס, שהבקיע את שער הניצחון במשחק האליפות שנערך במוצ"ש, סיפר כי אתלטיקו פתחה לו את הדלת, אחרי שקבוצתו הקודמת, ברצלונה, לא העריכה אותו מספיק. בתיה עופר אמרה לסוארס: ״כששיחקת בברצלונה לא ממש אהבתי אותך, מסיבות מובנות. עכשיו אני מתה עליך, אנחנו נהיה חברים טובים״. סוארס אישר כי ימשיך באתלטיקו בעונה הבאה ובכך רמז על כוונת הקבוצה - לזכות באליפות נוספת, שנייה ברציפות, ולזכות בגביע האלופות.

עבור שחקני הקבוצה היה מדובר במסיבה מרגשת במיוחד. בגלל מגבלות הקורונה, אתלטיקו שיחקה לאורך כל העונה מול מגרשים כמעט ריקים מקהל וגם חגיגות האליפות ההמוניות, שאנו רגילים לראות מדי עונה, התחלפו במסיבה פרטית ואינטימית יותר. ״בגלל המצב, לא נערך מצעד הניצחון המסורתי, שמקיימת האלופה הספרדית מדי שנה, אבל דווקא בגלל זה, השחקנים הרגישו מאוד אמוציונליים. חלקם בכו״, מספר עופר. ״זה הרגיש כמו אירוע משפחתי. כולם רקדו ביחד והרגישו כמו משפחה מאוחדת, שעשתה את הלא ייאמן. זה קצת הזכיר חתונה שמחה בארץ״.

הזכייה הדרמטית של אתלטיקו חותמת שנה מוצלחת מאוד לעופר. הזכייה של אתלטיקו צפויה להכניס רווחים רבים לקבוצה ולהעמיד אותה בראש החץ של קבוצות הכדורגל המצליחות בעולם. בנוסף, חברת הספנות ״צים״, שבה מחזיק עופר שליש מהמניות באמצעות חברות ״קנון הולדינגס״, שילשה את שוויה מאז שהונפקה בבורסת המניות של ניו יורק, בחודש ינואר האחרון.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

כניסתו של עופר לאתלטיקו מסמנת גם את התרחבות עסקיו לתחום הספורט. מלבד אתלטיקו, עופר הוא גם אחד מבעלי קבוצת הכדורגל פמליאקו שבפורטוגל ולאחרונה אף השקיע בקבוצת אסטון מרטין של מרוצי פורמולה 1. אסטון מרטין היא קבוצת מירוצים בריטית, שבה מתחרים שניים מנהגי מרוצי המכוניות המפורסמים בעולם, סבסטיאן פטל ולאנס סטרול. עתה נותר לראות האם אתלטיקו מדריד תגיע בקרוב לביקור נוסף בישראל ותשחק מול קבוצה מקומית - הפעם כאלופה הגדולה של הכדורגל האירופי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר