צילום יהלום השכרת ציוד לאירועים

מה חשוב לקחת בחשבון כשמשכירים ציוד לאירוע?

לקראת עונת הקיץ המתקרבת, המלאה באירועים ובמסיבות, התיישבנו עם שמואל שהרבני, מנכ"ל "יהלום – השכרת ציוד לאירועים", כדי לשמוע ממנו מה הכי חשוב לקחת בחשבון כשמשכירים ציוד לאירועים מחברה מקצועית:

בשיתוף יהלום השכרת ציוד לאירועים

כשרוצים לשכור ציוד לאירוע, מה הכי חשוב לקחת בחשבון?

“יש כמה דברים שממש חשוב לקחת בחשבון כששוכרים ציוד לאירוע”, אומר שמואל, “אבל הדבר הכי חשוב, לדעתי, הוא לדעת בדיוק מהם הצרכים והציפיות שלכם, כדי שתוכלו לוודא שאתם שוכרים את הציוד המתאים לאירוע שלכם, ישנם חברות של השכרת ציוד יוקרתי לאירועים וישנם חברות עם ציוד בסיסי או פשוט.

ואפרט: כאשר אתם מתכננים אירוע, אתם צריכים לחשוב איזה סוג של ציוד תצטרכו כדי להפוך אותו לאירוע שלא יישכח. לדוגמה: אם אתם עורכים חתונה בחוץ, כנראה שתצטרכו הצללה שתגן עליכם מהשמש, שולחנות, כיסאות ומזנוני אוכל. ייתכן שתזדקקו גם לתאורה ולמערכות סאונד, וכדאי לוודא שאתם שוכרים את הציוד המתאים לגודל והיקף האירוע”.

אחרי שהבנו איזה ציוד אנחנו צריכים, איך בוחרים מאיזה חברה לשכור את הציוד?

שמואל אפילו לא מהסס: “ישנם שלושה פרמטרים קריטיים שצריך לבדוק לפני שמחליטים איזו חברה היא הכי מתאימה עבורכם: איכות, אמינות ושירות ללקוח”.

כשביקשנו ממנו להסביר על כך מעט, שמואל שטח בפנינו את משנתו: “הפרמטר הראשון הוא איכות. כאשר אתם שוכרים ציוד לאירוע, חשוב לוודא עם החברה שהוא תקין ושהוא נראה יפה ואסתטי. אתם לא רוצים שבאירוע שלכם יהיו כסאות מלוכלכים או שולחנות מתנדנדים ולא יציבים. כדאי לבדוק שהציוד מתוחזק היטב ושהוא מכובד מספיק ומתאים ברמתו לאירוע שלכם. אתם יכולים להעיף מבט בקטלוג של החברה כדי לבדוק מה מתאים לכם.

הפרמטר השני הוא חשוב לא פחות: אמינות. חשוב לוודא שאתם עובדים עם חברה מקצועית ואמינה, ולכן כדאי מאוד לקרוא המלצות שפורסמו על החברה באינטרנט וברשתות החברתיות. וכמובן – אין חכם כבעל ניסיון, והכי טוב זה לשאול חברים ומשפחה על חברות מוצלחות שמהן הם השכירו ציוד בעבר.

הפרמטר השלישי הוא שירות והתאמה ללקוח. כל חברה מתאימה את עצמה אחרת ללקוח, וחלק גמישות יותר מאחרות. בחברה שלי, למשל, אנחנו מנסים להתאים את עצמינו כמה שיותר ללקוח: יש לקוחות שמעדיפים לבוא לאסוף את הציוד בעצמם מהמחסן שלנו, יש כאלו שרוצים שנביא את הציוד עבורם לשטח ויש כאלו שרוצים שגם נרכיב ונפרק את הציוד באירוע עצמו, ואנחנו נותנים את המענה המתאים לכל סוגי הלקוחות האלו”.

טיפ אחרון לסיום?

שמואל שהרבני, מנכ”ל “יהלום – השכרתציודלאירועים” משתהה מעט, ואז עונה: “עדיף שיהיה טיפה יותר ציוד מאשר שיהיה טיפה פחות. נכון, אתם עשיתם חשבון כמה כסאות ושולחנות אתם צריכים, אבל חשוב מאוד להשאיר מרווח ביטחון ולשכור עוד קצת ציוד כדי שלא תגיעו למצב שבו אין לכם איפה ואיך להושיב את האורחים שלכם. בהצלחה באירוע הבא!”.

בשיתוף יהלום השכרת ציוד לאירועים