freepik

בניית אתר וקידום אתרים אורגני – איך נעשה זאת נכון

אם אתם בעלי עסק ואתם רוצים להביא לקוחות חדשים, אתם חייבים להיעזר בפלטפורמה שהפכה כבר לחלק מהחיים של כל אחד מאיתנו

בשיתוף נזר מדיה

האינטרנט הוא היום ‘הכיכר המרכזית של העיר’, זה המקום בו אנחנו יכולים למצוא כל מה שנחפש, זה המקום בו גם הלקוחות שלכם, מחפשים את המוצרים והשירותים בהם הם מעוניינים. בניית אתרים וקידום אורגני של האתר, היא אולי משהו שהלקוח המומצע לא מודע אליו, אבל אלו בדיוק, הכלים המקצועיים, שיכולים לעזור לעסק שלכם לבלוט מעל האחרים, ברחבי הרשת. רוצים לשמוע עוד? אנחנו כאן בדיוק בשביל זה.

מה זה קידום אתרים אורגני

אי אפשר להוריד מהתפקיד של מנוע החיפוש גוגל, בעולם החדש. הוא המקום בו אינספור משתמשים, מכל רחבי העולם, מחפשים מענה לשאלות שלהם. מנוע החיפוש של גוגל, אם לא ידעתם, לא מופעל תדיר על ידי בן אדם. אלא, הוא מבוסס על אלגוריתם מתוחכם. מה התפקיד של האלגוריתם? למצוא את האתרים הרלוונטים לגולש. כלומר, האלגוריתם צריך לבחון את המילים, אותן רשם אותו אדם במנוע החיפוש ולמצוא את האתרים שיכולים לתת מענה לצרכים של הלקוח. המשימה נשמעת אולי פשוטה, אבל האמת היא, שהתהליך הזה הוא די מסובך. האלגוריתם צריך לסרוק, בתוך כמה שניות, אלפי אתרי אינטרנט שונים ולהביא לגולש, את אלו שיכולים להתאים לצרכיו בדיוק, בהתבסס על כמה מילים אותן כתב הגולש במנוע החיפוש. במילה אחת, קידום אתרים אורגני הוא השם המקצועי, לתהליך בו אנשי המקצוע לוקחים אתר אינטרנט מסוים והופכים אותו לכזה, שיופיע ראשון ברשימת חיפוש האתרים בגוגל, עבור גולשים רבים ככל הניתן. קידום אתרים אורגני הוא תהליך בו לא משלמים לגוגל כדי לקדם אתר אינטרנט זה או אחר, אלא, משתמשים במניפולציות שונות, בחכמה, כדי להביא את האתר למקום בולט בתוך המרחב הוירטואלי.

איך מתחילים תהליך של קידום אורגני ומה הוא כולל

קידום אתרים, למרבה ההפתעה, מתחיל בראש ובראשונה, עם בניית אתרים מקצועית ונכונה. בניית אתרים כוללת כמה חלקים, עליהם נדבר בהרחבה כעת.

  1. אפיון המוצר: אתר אינטרנט עבור חברת חדשות תיראה אחרת, מאשר אתר אינטרנט שמשמש בתור פלטפורמה דיגיטלית עבור מכירות של משתלה לעציצים. זו רק דוגמא אחת, משום שעסקים שונים מתנהלים אחרת, אנחנו חייבים להבין איך אנחנו מייחדים את המוצר שלכם ואת השירות אותו אתם נותנים, כדי שנוכל להעביר את המהות של העסק, באופן ויזואלי, לאתר האינטרנט.
  2. עיצוב אתר אינטרנט תוך מתן דגש לחוויית משתמש: בעידן החדש, חוויית משתמש היא הכל. הרי כל לקוח פוטנציאלי נכנס לאינספור אתרי אינטרנט ביום. אתר אינטרנט לא רלוונטי, לא מעניין וכזה שהגולש לא יכול לגלוש בו בקלות, הוא אתר אינטרנט שלא יזכה לפופולאריות בקרב גולשים ובהמשך, גם יהפוך ללא רלוונטי בעיני מנוע החיפוש של גוגל.
  3. העלה של תכנים על פי כללי SEO: SEO זה המונח המקצועי, המתאר התאמה בין התכנים שעולים לאתר ובין מילות החיפוש הפופולאריות, בקרב הגולשים בכל רחבי העולם. משום שהאלגוריתם מתאים בין אתר האינטרנט שלכם ובין הלקוח, על בסיס המילים שנרשמו ברובריקה הריקה, בתוך מנוע החיפוש, אנחנו רוצים להתאים את התכנים באתר לכמה שיותר מושגים ומילים אפשריות, כאלו שיכולות להירשם על ידי לקוחות שונים. לשם הדוגמא, לקוח שרושם במנוע החיפוש ‘עציצים לשתילה’ ולקוח המחפש ‘שתילים לגינה’, יכולים שניהם ליהנות מהמוצרים באתר אינטרנט של משתלה. התפקיד שלנו, הוא לזרוע כמה שיותר מילים רלוונטיות, בתכנים של האתר, כדי שזה, יגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאלים.

מי יכול ליהנות מתהליך של קידום אתרים

בניית אתרים כמו גם קידום אתרים, יכולים להיות רלוונטים למעשה, לכל בעל עסק בכל מקום ברחבי העולם. העבודה שלנו היא לעשות עבודה מדויקת ולמצוא את הדרך, להביא את היתרונות שלכם אל קידמת הבמה הוירטואלית. מזמינים אתכם להצטרף אלינו למסע משותף שמתחיל היום.

 

בשיתוף נזר מדיה