צילום דניאל כהן

התועלת של תוכנת ניהול

חברות ניהול מלהטטות ללא הרף בין פרויקטים, משימות, תכניות, בעלי מקצוע ודיירים. לא משנה מהו גודלו של הבניין, ניהולו יכול להיות תובעני, קל וחומר, כאשר מנהלים כמה וכמה בניינים

בשיתוף בילד אפ

אם עד לפני זמן לא רב, היה צריך להשלים עם זה ופשוט למצוא שיטות עבודה יעילות שיעזרו לנצל טוב יותר את הזמן, כיום יש תוכנות ניהול אשר עוזרות לשמור על הכל מאורגן, לתכנן פרויקטים ומשימות, לשמור על קשר עם וועד הבית, הדיירים וספקי שירותים, לנהל את הגבייה ולבצע פעולות נוספות. מדובר בכלי שימושי להפליא, אשר מעניק לחברות ניהול שמשתמשות בו יתרון תחרותי, ומקל על וועדי בתים לבצע את עבודתם בצורה יעילה.

כמובן, שיש חשיבות לעבודה עם התכונה המתאימה, שכן לא כל תוכנה תספק לכם את הפתרון שאתם צריכים, וכאן “בילד-אפ” מבית “איי-פוינט”, מערכת מתקדמת לניהול ואחזקת בתים משותפים, נכנסת לתמונה, ולא בכדי, גם הפכה לפייבוריטית ולבחירה המועדפת על חברות ניהול ואחזקה.

הפנים שמאחורי התכנה

בילד-אפ זו מערכת תוכנה מתקדמת המתאימה לניהול נכסים ואחזקת מבנים. מערכת זו פותחה על ידי חברת איי-פוינט (A Point) מתוך רצון לענות על צורך אמיתי של חברות ניהול וכדי לסייע להן לייעל במידה משמעותית את כל נושא התחזוקה, הגבייה, ניהול החשבונות והתקשורת עם הדיירים, כאשר כל הפעילויות מקושרות על בסיס נתונים אחד.

הסיבה שבילד-אפ הפכה לכל כך פופולרית ונמצאת בשימוש אצל חברות ניהול וועדי בתים רבות, היא שהתוכנה מספקת פתרון מתקדם במיוחד עבור כל אספקט של הניהול, והיא מותאמת לעידן המודרני בכך שמאפשרת גם שימוש באפליקציות לנייד, מה שמעניק גישה לעבודה מהטלפון החכם, בכל מקום ובכל זמן.

התועלת של התוכנה כל כך גבוהה עד כי היא שינתה מקצה לקצה את התנהלותן של חברות ניהול רבות, תוך שהיא קוצרת המון מחמאות וזוכה להמלצות חמות.

מה היתרונות של מערכת תכנה “בילד-אפ” ומדוע אתם פשוט צריכים אותה

מערכת תכנה בילד-אפ לחברות ניהול ואחזקת מבנים מציעה המון ערך מוסף לחברות ניהול, במגוון היבטים חיוניים של עבודת הניהול. בין התועלות שלה:

טיפול אוטומטי בפניות שירות

בעזרת המערכת ניתן לפתוח קריאת שירות באופן אוטומטי ומידי, ולתאם עם ספקי השירות ואנשי המקצוע מועד הגעה לטיפול בבעיות תחזוקה ואחזקה. בנוסף אפשר לשלוח הודעת עדכון לדיירים באופן מרוכז. כך חוסכים המון שיחות טלפון או תלונות מרובות מדיירים, ובעיקר, זמן יקר.

ניהול אחזקה יעיל ומאורגן עם תזכורות

זה טבעי שיש דברים שקשה לזכור, במיוחד כאשר כל כך עסוקים, יש המון משימות וכמה בניינים לנהל. התוכנה מספקת מענה גם באספקט הזה בכך ששולחת תזכורות אוטומטיות הנוגעות לאחזקה השוטפת של הנכסים שנמצאים תחת ניהולה של החברה, התראות יזומות אוטומטיות על טיפולים תקופתיים ומשימות תחזוקה שחשוב לזכור, כך שניהול התחזוקה הופך למיטבי, יעיל יותר ופשוט!

מעקב מדויק אחר הכנסות והוצאות

ניהול הכנסות ממוחשב תמיד הופך את העבודה ליותר יעילה, ומערכת התכנה בילד-אפ מאפשרת לעשות גם את זה. באמצעות התכנה ניתן לבצע מעקב אחר הוצאות והכנסות, להפיק אישורי תשלום ישירות מהמערכת, להנפיק דוחות, לסגור חובות, והכל – בלחיצת כפתור.

חיסכון ניכר בעלויות הגבייה

תהליך הגבייה ידוע כמסורבל, לא נעים, לעיתים מעיק. וחברות רבות מבזבזות את זמנן במרדף אחר תשלומים. עם תכנת הניהול בילד-אפ, אין צורך להסתבך יותר מדי, כל תהליך הגבייה הופך להרבה יותר פשוט וקל. המערכת מאפשרת לשלוח מכתבי גבייה, להפיק מכתבי התראה לפני פתיחת הליכים משפטיים, ולבצע פעולות גבייה נוספות באופן אוטומטי יזום על ידי המערכת בזמן שאתם ישנים, מה שחוסך זמן, כוח אדם והתעסקות.

דוחות חכמים בלחיצת כפתור

רוצים לדעת כיצד מתנהלת הגבייה? להיות עם היד על הדופק לגבי ההוצאות? לערוך מעקב אחר הכנסות? לדעת כמה קריאות שירות נפתחו וכמה עדיין לא טופלו? יותר לא צריך להסתבך או להתחיל לחפש נתונים ומסמכים. כל המידע נגיש וזמין תמיד. ניתן להפיק דוחות מסוגים שונים בהתאם לצורך ובלחיצת כפתור פשוטה.

סליקת כרטיסי אשראי יעילה

אם עד היום חברות היו מבזבזות זמן יקר על גביית תשלומים, איסוף צ’קים ותורים בבנק, המערכת לוקחת אותן אל השלב הבא בו הכל נעשה באופן אוטומטי באמצעות בילד-אפ. עם אפשרויות מתקדמות של סליקת כרטיסי אשראי והוראות קבע, כל ההתנהלות סביב התשלומים וקשרי הלקוחות תהיה הרבה יותר יעילה.

ניהול מתקדם של מאגרי מידע וגישה בזמן אמת לנתונים

מאגרי המידע הם ליבת העסק, ויש להם תפקיד חיוני. התוכנה מאפשר לבנות מאגרי מידע חיוניים, ולנהל אותם בקלות דרך האפליקציה מכל מקום ובכל זמן. פשוט מכניסים למאגרי המידע שמות של ספקים, לקוחות, דיירים, אנשי קשר, בניינים ונהנים מגישה נוחה לנתונים, למידע ולפרטי התקשרות בכל עת ובהתאם לצורך.

תיעוד קשרי לקוחות

כאשר עובדים עם המון לקוחות ודיירים אי אפשר לדעת מתי יעלה הצורך בתכתובת מסוימת, לכן תמיד כדאי לתעד. באמצעות מערכת בילד-אפ ניתן לתעד את ההתקשרויות מול הלקוחות, שיחות טלפון, מיילים, מכתבים, הסכמים וכדומה, והכל בצורה מאורגנת, כדי שאם אי פעם יעלה הצורך במידע הזה מכל סיבה שהיא, ניתן יהיה לגשת אליו בקלות.

טכנולוגיית ענן ברמה גבוהה

לא צריך לרכוש ציוד יקר כאשר יש מערכת מתקדמת כמו בילד-אפ שניתן להתחבר אליה בקלות ולנהל את אחזקת המבנים ביעילות, מכל מקום ובכל זמן. כמו כן טכנולוגיית הענן מעניקה המון שקט נפשי עם פתרונות אבטחה מתקדמים מהשורה הראשונה.

ניהול מהטלפון הנייד בכל מקום ובכל זמן

מנהלי חברות ניהול ואחזקת מבנים לא נמצאים במשרד כל היום, אלא מסתובבים בשטח. כאשר משתדרגים לאפליקציית ניהול מהנייד, אפשר להמשיך לעסוק בעבודת הניהול גם כשנמצאים מחוץ למשרד, לקבל גישה לנתונים בזמן אמת מכל מקום, לפתוח קריאות שירות, לצפות במסמכים, להגיב לפניות ולבצע פעולות נוספות בנוחות מרבית.

מידור ברמה גבוהה

למרות שתכנת בילד-אפ מאפשרת גישה נוחה מכל מקום ובכל זמן, עדיין כדאי להחליט מי יקבל גישה לכל הנתונים ומי ימודר. המערכת מאפשרת לקבוע הרשאות בהתאם לצרכי הארגון ואף ליצור הרשאות מותאמות אישית. כך ניתן להאציל סמכויות על מנהלים בכירים, למנוע גישה של עובדים זוטרים למידע יותר רגיש, ובעיקר זוכים להמון שקט נפשי!

אין ספק שתכנה לחברות ניהול תהיה מאוד שימושית לכל חברת ניהול מהמון היבטים. משיפור הפרודוקטיביות ועד שדרוג היעילות העסקית, מערכת תכנה בילד אפ, מעניקה את התמורה המלאה להשקעה, ואף יותר מכך!

איי-פוינט עוזרת לבעלי חברות ניהול של בנייני מגורים, לבנות חברת ניהול מאורגנת, יעילה וחסכונית המאפשרת התרחבות בלתי מוגבלת, ומספק שירות מצוין שלקוחות מעריכים.

בשיתוף בילד אפ