מאיה ורטהיימר לבשה שמלת כלה, גל גברעם הסתפקה במיקרו ביקיני

שתי מסיבות מהממות סחפו את הסלבס בסוף השבוע • אסף זמיר הכין חתונה בהפתעה, שולה זקן עדכנה את הסגנון ולינור סביניק סובבה ראשים • צפו בתמונות

חוגגים. גל ותום, צילום: צילום: ניר פקין

בסוף השבוע נערכו שתי מסיבות גדולות, אליהן הגיעו לא מעט מפורסמים. הראשונה מבניהן שייכת למאיה ורטהיימר, שחגגה ארבע שנות נישואים לבעלה אסף זמיר. זמיר בחר להפתיע אותה בענק במסיבה מושקעת בחוף מוש באילת, וגל גברעם חגגת גם היא מסיבת יום הולדת מסביב לבריכה, עם לא מעט חברים פליטי תוכנית הריאליטי "האח הגדול".

לינור סביניק ואלין לוי שרות למצלמה, צילום: מתוך האינסטגרם

נתחיל בורטהיימר, שחשבה לתומה שהיא הולכת למסיבה עם חברים, והופתעה לגלות שבעלה הפיק בשקט מסיבה גרנדיוזית, מאין שחזור החתונה שלהם, שכללה קייטרינג מושקע ודיג'יי שהרקיד את החוגגים אל תוך הלילה.

כמה הוא אוהב אותה. אסף זמיר ומאיה, צילום: מתוך האינסטגרם

הגיעו להפתיע את ורטהיימר בני המשפחה והחברות הקרובות: שביט ויזל, אגם רודברג, יובל שרף, אניה בוקשטיין ולירן כוהנר, שהעלו במהלך הסוף שבוע לא מעט תמונות לאינסטגרם.

למחרת המסיבה, שיתפה ורטהיימר בהתרגשות את העוקבים וכתבה: "הגבר שלי (אלוהים איזה גבר חמסה) ששם לעצמו מטרה להגשים לי כל חלום, רקם מאחורי גבי במשך חודשים את שיחזור החתונה עם החברים הקרובים והפקה משוגעת...איפה שהתחתנו". בהמשך תיארה את ההפתעה: "....ביום חמישי האחרון, כשאני חושבת שאנחנו הולכים לסתם מסיבה...חמושה בכפכפים וטי שירט, מגלה שאני בעצם נכנסת לחופה שלי... כמעט התעלפתי כשכל האנשים שאני אוהבת עטפו אותי בצעקות התרגשות... משם הובילו אותי לחדר איפור ושיער ואסף החזיק חמש אופציות לשמלות כלה ומספר לי שהערב שלנו רק מתחיל...".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Tom Lev Schwartz (@makeupbytomlevs)

ולנושא שלשמו התכנסנו: ורטהיימר לבשה שתי שמלות לבנות של המעצבת עינב נסירי ונראתה זוהרת, ובכן, כמו כלה ביום חתונתה. הראשונה - שמלת מיני במראה גלביה עם פונפונים קטנים,  והשנייה - ארוכה בגזרת מעטפת עם שסע ארוך.

את מבחר השמלות בחרה הסטייליסטית מיטל ברונר, שסיפרה על הבחירה: "בחרתי שני סגנונות שונים, אחד סגנון קלאסי לבן של המעצבת עינב ניסירי וסגנון שני יותר נועז יותר של המעצבת שירן מרגוט עם שמלות בגוון פודרה. בסופו של דבר מאיה בחרה בלבן והיתה מהממת".

החברות של ורטהיימר ליקי רוזנברג, אגם רודברג ויובל שרף לבשו שמלות לבנות, שביט ויזל בחרה בלוק של הדפסי עלים טרופיים, לירן כוהנר בחולצה לבנה וחצאית מנומרת, אניה בוקשטיין בשמלה שחורה ונסלי ברדה היתה הכי טרנדית בשמלה כתומה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Agam Rudberg Krubiner (@agamrudberg)

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Lidya Benita Nachum (@lidya.nachum)

למחרת ביום שישי בצהרים חגגה גל גברעם יום הולדת מסביב לבריכה לצד לא מעט חברים מדיירי האח הגדול שהגיעו לשמח אותה. גל גברעם ולינור סביניק הפתיעו בלוק נועז, שולה זקן בלוק מואר ומרענן וסופי מצ'טנר ואלין כהן בחרו בלוק צהוב ושמשי.

כלת השמחה לבשה ביקיני קטן ומעליו בגד חוף שקוף בגוון סגלגל מנצנצץ.

כלת השמחה לבשה ביקיני קטן ומעליו בגד חוף שקוף בגוון סגלגל מנצנצץ. גל גברעם, צילום: ניר פקין
שולה זקן, נטשה סוף סוף את השמלות השחורות לטובת חולצה ורדרדה ומכנסים לבנים, צילום: ניר פקין
סופי מצ'טנר במראה קייצי בשמלת מיני צהובה, כפכפים שחורים ותיק תואם של סן לורן.,
לינור סביניק, בחליפה ירוקה שהיתה גדולה למידותיה ומתחת בגד ים בגוון ורוד פוקסיה, צילום: ניר פקין
תקווה גדעון בולטת בחליפת מיני בגוון אדום-כתום זוהר, ניר פקין
אלין כהן, במראה אלגנטי, שמלת מקסי ותיק שחור של ולנטינו,
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר