מורחת אותנו: מותג הביוטי המצליח של ריהאנה חבר לחברת MSCHF הידועה בפרובוקציות שלה, למהלך שיווקי מתוחכם כל כך שברשת בטוחים שמדובר בהטרלה. מדובר במותג שהביא את ליין "נעלי השטן" של הראפר ליל נאס אקס שהכילו דם אנושי.
במרכזו של שיתוף הפעולה יוצא הדופן עומד ליין איפור חדש, המכיל מארז של שישיית שקיות קטשופ. כן, קראתם והבנתם נכון. שקיות קטשופ ממש כמו אלו שאתם פותחים עם השיניים בכל ביקור במקדונלד'ס.
אתם בטח שואלים את עצמכם מה לאיפור ולרוטב עגבניות אדום, ביחד עם עוד אלפי גולשים שהציפו את הרשת בתגובות שנעות בין תדהמה לזלזול.
ובכן, מדובר בקולקציה ייחודית, שמי שירכוש אותה יקבל חתול בשק, בלי לדעת אם מדובר בשקיות קטשופ אמיתיות, או בליפ גלוס הנחשק שנמצא באריזה זהה. מי שרוכש את המארז הנמכר תמורת 25 דולרים, לוקח את הסיכון שבחוסר הידיעה.
"קטשופ או איפור?", נכתב בפוסט המקדם את שיתוף הפעולה בין שתי החברות, שעלה לעמוד האינסטגרם הרשמי של המותג Fenty Beauty, ובו הדוגמנית מציגה מצד אחד את הקטשופ, ומצד שני את הליפ גלוס האמיתי .
"אני מצטערת", כתבה גולשת שפחות התחברה למהלך הצבעוני. "מי יוציא 25 דולר על שקיות של קטשופ?", שאלה. "האם ריהאנה עדיין בחופשת לידה?", תהתה גולשת אחרת, "אין מצב שהיא אישרה את זה".
"היא תעשה הכל חוץ מלעשות מוזיקה", סיכמו גולשים מאוכזבים, המצפים ליציאת אלבומה התשיעי של הזמרת, שהפכה לאחרונה גם לאמא.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו