לא תמיד חייבים להביא משהו יקר, ולפעמים גם מתנה סמלית יכולה לעשות עבודה לא רעה - צלחות הגשה מעוטרות, פלייסמטים שתמיד נדרשים, כלים נאים לדבש, לסוכר ולתבלינים - וכשהם מעוצבים הם ישדרגו כל שולחן.
כלי קרמיקה להגשת דבש, 15.9 שקלים, ג'מבו סטוק, צילום: יח"צ
אגרות ברכה מאוירות על ידי דרור כהן, 17 שקלים לאגרת,
נקודת סטייל: 20-50 שקלים
זה נכון שאנחנו בעד יצירה מקומית כחול־לבן, אבל כשמדובר בחג עם הוצאות נלוות לא מבוטלות - אפשר להרחיב את החיפוש ולמצוא נקודות סטייל במחירים נגישים. ולא, לא ויתרנו גם על עיצוב מקומי.
מפת פונפונים לשולחן, אתר נקסט, 44 שקלים, צילום: יח"צ חול
מסרים בעיצוב: 50-100 שקלים
יש עיצובים שמשלבים קריצה מתוחכמת שלוקחת את הפריט עוד צעד אחד קדימה. אלו יכולים להיות תבליטים מיוחדים שיוצרים תחושה תלת־ממדית, יומן יומי מקוביות שדורשות לשחק בהן כדי לעדכן את התאריך, גופי תאורה מיוחדים ועוד. כל אלו ישמשו פריטים פונקציונליים, שגם יפזרו לחלל כמות נדיבה של מסרים עיצוביים ואסתטיים.
יומן עם קוביות תאריך, 79 שקלים, ג'נטלמן, צילום: יח"צ
מנורת לילה על בסיס במראה בטון, 69.9 שקלים, FOX HOME, צילום: טל טרי
פריט אחד גונב את ההצגה: 100-200 שקלים
יש פריטים שהם סוג של מחווה נוסטלגית וזה הקסם הגדול שלהם. תקליטי ויניל שהם בעצם שעונים, כריות נוי עם עיטורים אתניים ועוד. מדובר בפריטים מעט יותר יקרים שיתאימו למי שאתם ממש אוהבים, ובכל מקרה מספיק פריט אחד כדי לגנוב את ההצגה.
שעון רטרו בצורת תקליט וויניל, 199 שקלים, ג'נטלמן, צילום: יח"צ
שלושה כלי אבן להגשת כיבוד או לאחסון, 190 שקלים, של המותג הדני בלומינגוויל, חנות העיצוב שזלונג - כלים בערימה
מחברות סקיצה עטופות טקסטיל, 150-230 שקלים, Mon Studio Rosé, השומר 8, נחלת בנימין, תל אביב
עציץ תלוי בעיצוב נרקיס שרון טל, 200 שקלים, צילום: מרוה שרון, להשיג בחנות המקוונת סטודיו Layout – layoutknit.com
תירוץ למתנה יקרה: 200 שקלים והלאה
לפעמים החג משתלב עם אירועים כמו יום הולדת, יום נישואים או אירוע משמעותי אחר, ואז יש תירוץ מושלם לכמה בני משפחה להתאחד ולקנות מתנה יקרה יותר, מה שמאפשר לבחור פריטים שהם פיס - כמו ואזות מיוחדות בעבודת יד, סט מצעים איכותי, סרוויסים בעלי מראה מיוחד ועוד.
סרביס של כוסות וצלחות הגשה עשויים קרמיקה בציפוי גלזורה מבריקה, 379 שקלים, דאר מרקש, צילום גיל נוימן
כתבת ערוץ העיצוב באתר "ישראל היום" ובמדור העיצוב השבועי בעיתון.
ב-2009 כתבה טור אופנה במוסף סוף השבוע של דה מרקר ובהמשך גם ב-NRG, וטור ביקורת חנויות אופנה ב-YNET. לפני כן שימשה כסמנכ"ל שיווק עבור חברות בתחום העיצוב. בעשור האחרון הובילה מספר מיזמי עיצוב שנוהלו מטעם סוכנות התוכן שלה. מתמחה בניתוח מגמות בתחומי הלייפסטייל, ובפרט בתחום עיצוב הבית.
בעלת תואר הנדסאי בתעשייה וניהול של המוסד האקדמי רופין. מתגוררת בתל אביב.