מותג האיפור המוביל NARS של המאפר פרנסואה נארס מגיע לישראל ופותח חנות ראשונה בקניון רמת אביב ביוני 2021. חנות הבוטיק הראשונה תיפתח בקניון עופר רמת אביב והיא תהיה החנות הגדולה ביותר של המותג באירופה, המזרח התיכון ואפריקה ותשתרע על כ-92 מ"ר. במקום יוצבו ארבע עמדות איפור לצד עמדה וירטואלית שתאפשר התנסות במוצרי NARS באמצעות חוויה דיגיטלית ייחודית. החנות תציע שירות איפור אישי וייעוץ, כולל מראה איפור מלא לאירועים על ידי צוות מאפרים מקצועיים. בנוסף, ישיק המותג אתר סחר מקומי בחודש ההשקה.
״לילית קוסמטיקה״ נבחרה להיות נציגת המותג בארץ, והיא צפויה לפתוח 14 חנויות בחמש שנים, לרבות חנות און-ליין, בהשקעה של 20 מיליון שקלים. יחד עם השקת חנות הבוטיק הראשונה, המותג ישיק פלטפורמת מסחר אלקטרוני (ECOM) לשוק הישראלי, בו יציע מגוון מוצרים רחב ושירות מקצועי ומהיר.
מבדיקה שערכנו באתר האמריקני מחיר שפתון שמוצע ב-60 גוונים עולה 26 דולר. המחיר בארה"ב אינו כולל מס. המחיר עם מס בניו יורק, לדוגמה, הינו 92 שקלים. בצרפת המחיר של אותו שפתון הינו 32 אירו, כלומר 125.1 שקלים. בחברה אומרים כי המחיר יהיה בישראל עד 10% מעל אירופה לכל היותר.
"המהלך להבאת המותג החל לפני שנתיים", גילתה יעל בילט צין, סמנ"כל שיווק והבעלים של לילית קוסמטיקה ל"ישראל היום". "זה לקח המון זמן לאו דווקא בגלל הקורונה, אלא כי זה המותג הכי נחשק בעולם. המאבק עליו היה גדול והמכרז היה מאד תחרותי".
היה חשש בגלל הקורונה להיכנס לתחום של מותג קוסמטיקה יוקרתי?
"לשמחתי אנחנו נכנסים כשהשוק מתעורר מחדש. הוא החל להתעורר בתחום שלנו כבר ביוני בשנה שעברה אחרי הגל הראשון. זה נכון שבתחום האיפור היה קשה יותר והמותגים סבלו בעיקר בתחום השפתיים, אבל זה השתנה ומרגישים את ההתעוררות. אנחנו גם רואים שהמגמה לקנות מוצרים באיכות גבוהה ממשיכה ואפילו מתחזקת. למרות הקשיים והמצב הכלכלי, אנשים מוכנים להשקיע בשביל דברים מסוימים ובשביל לקבל ערך אמיתי, והמותג NARS הוא ללא ספק ערך אמיתי".
על החנות עצמה סיפרה בילט צין כי "תהיה עמדת התנסות טכנולוגית והחנות תהיה מאוד חווייתית. הכל מגיע מחו"ל עם הקפדה על כל פרט ופרט. תהליך קבלת האישורים היה מאוד לא פשוט כי הם מאשרים כל פרט ופרט: לוקיישן של כל חנות, המיקום בתוך הקניון והעיצוב בחנות, מרמת הריצוף ועד התאורה".
לדבריה, "הלוקיישן השני אחרי קניון רמת אביב יהיה קניון עופר גרנד חיפה והלוקיישן השלישי יהיה במרכז הארץ. בהמשך נפתח בכל מקום בארץ, כולל באילת".
חברת נארס מיצבה את עצמה כמותג יופי יוקרתי לאישה המודרנית והעצמאית. החברה נוסדה על ידי נארס בשנת 1994 ומציעה אופנת קוטור וסטייל יוקרתי. המותג מציע צבעוניות חזקה בשילוב מרקמים יוקרתיים, הבמאפיינים את ערכי המותג: מודרניות, נועזות, אייקוניות. החברה נרכשה על ידי חברת שיסיידו (Shiseido) בשנת 2000, ובמהלך השנים הפך NARS לאחד המותגים המובילים בעולם בענף הקוסמטיקה. בשנת 2011 השיקה NARS את חנות הדגל בניו-יורק וכיום נמכר המותג בכ-3,775 חנויות ברחבי העולם, בהן חנויות המותג, חנויות עצמאיות ובחנויות רשת ״ספורה״.
נארס התפרסם במהרה כמאפר של גדולי הסלבס בארה״ב. שיתופי הפעולה עם מעצבי העל המובילים בעולם, ביניהם קרל לגרפלד, מארק ג׳ייקובס ודולצ׳ה וגבאנה, מיצבו אותו כמאפר וצלם מוביל של עולם תצוגות האופנה. לאורך השנים נארס עשה מגוון שערים ל״ווג״, ״הארפר באזר״ ועוד. בנוסף שיתף פעולה עם מדונה בשיא הקריירה שלה. במרץ 2016, פרנסואה זכה בעיטור אביר מסדר לגיון הכבוד, הנחשב לאחד התארים החשובים שמעניקה ממשלת צרפת לאנשי צבא ואזרחים אשר עשו חייל והשפיעו על צרפת ועל העולם כולו.
לשאלה אם נארס בעצמו צפוי להגיע לפתיחה בישראל ענתה בילט צין: "לא, בגלל הקורונה וכל נושא הבידוד. עם זאת, נרגיש אותו בפתיחה ויהיה אינפוט אישי שלו באירוע".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו