אחרי הזכייה ב"האח הגדול": זה מה שעשתה גל רובין

בוקר שאחרי הזכייה השנויה במחלוקת, כך נתפסה הדיירת הזוכה בעדשת הפפארצי

גל רובין, פול סגל

אמש (ש') היא יצאה מבית "האח הגדול" כזוכה הגדולה וכעת גל רובין מתרגלת למעמדה החדש כזוכה הגדולה

גל רובין, פול סגל

בבוקר שאחרי הזכייה, שעוררה לא מעט סערה ואחרי הרבה פחות שעות שינה רובין כבר התייצבה במשרדי רשת 13 לביצוע ריאונות ותכנים של היום שאחרי

גל רובין, פול סגל

ואחרי התקופה הסוערת בבית, היא תועדה בעדשת הפפארצי כשהיא שותה קפה

גל רויבן, פול סגל

בתמונות רובין נראית מחוייכת ובמצב רוח טוב. בכל זאת, היא מיליונרית עכשיו.

Load more...