גל רובין ממשיכה לחגוג את הזכייה שלה ב"האח הגדול", והבוקר (א') היא בחרה לצייןן את הרגע בדרך קצת יותר קבועה מעוד סטורי. לפי המידע שהגיע ל-ForReal, רובין התייצבה אצל המקעקע אליאב אוזן, בוגר "האח הגדול" בעצמו, וקעקעה את המילה "בנחת" בצבעי התוכנית.
הקעקוע שנשאר אחרי הגמר
הקעקוע החדש של רובין הוא לא עוד ציור אקראי שנבחר מהקטלוג בין כוכב קטן ללב עם משמעות עמוקה מדי. לפי הפרטים שנמסרו ל-ForReal, המילה "בנחת" מייצגת עבורה את התהליך שעברה בבית "האח הגדול", והצבעים שנבחרו מתחברים ישירות לתוכנית.
כאמור מי שאחראי על הקעקוע אוזן, שגם הוא מכיר מקרוב את בית "האח הגדול" כשהשתתף בריאליטי ב-2014. החיבור בין זוכת העונה לבוגר התוכנית הפך את הסשן הזה לעוד פרק קטן ביקום המתמשך של הריאליטי הישראלי, שבו גם אחרי שהגמר נגמר, התיעוד ממשיך לעבוד שעות נוספות.
הזכייה של רובין לא עברה חלק ורגע אחרי שיצאו מהבית, היא זכתה לחוסר פרגון ולאמירות קשות מצד חבריה לתכנית: "תעודת עניות" אמר אלירן דוד ביטון, שהגיע למקום השלישי, על הזכייה שלה וציין כי רובין הסביר "רמסה נפשות. עקיצות ללא הרף, בלי הפסקה" ורפאלה טווינה שהגיעה למקום הרביעי אמרה כי: "בושות. רק אנחנו שהיינו בבית יודעים מי זו גל. כנראה מדינת ישראל לא יודעת מי זו גל האמיתית".

