אמש (שלישי) רגע אחרי שנפתח החופש הגדול בחטיבות הביניים והתיכונים אופירה אסייג, שמלבד הקריירה המצליחה כאשת תקשורת ומגישת טלוויזיה מחזיקה גם בתפקיד חייה כאימא לשלושה, פרסמה סרטון שבו העניקה טיפ זהב מבחינתה להתמודדות שונה עם הנוער בימי הקיץ.
"החלטתי לתת לכם כל פעם 'ללא סייג עם אופירה אסייג' והפעם: מה אנחנו האימהות עושות עם הילדים בחופש הגדול?", שאלה והשיבה: "בינתיים כלום. אחרי כל התקופה המטורפת שהם עברו השנה הזאת, אני חושבת שצריך לתת להם לנוח. כן, בשבועות הראשונים לנוח. פשוט לשרוץ, לעשות מה שבא להם. רוצים לישון מאוחר? מאוחר. רוצים חברים חופשי? חופשי. רוצים לראות סרטים? סרטים. רוצים לשרוץ עם הטלפון במיטה עד שתיים בצוהריים ולא לקום מוקדם? קדימה. בקיצור, מה עושים בתחילת החופשה? נותנים לילדים להיות ילדים. ממש ככה. אל תדאגו, יהיה לנו עוד הרבה זמן לטייל איתם, לחנף אותם, לעשות איתם זכרונות, אבל הפעם לילדים מגיע לנוח", קבעה.





