"אסף גרניט הוא אחד האנשים הכי טובי לב בתעשייה"
עומר מילר חושף סיפור שמציג את הצד הרגיש והפחות מתוקשר של הקולגה, השף גרניט
אסף גרניטמוכר כמסעדן ושף פרפקציוניסט, תחרותי ובלתי מתפשר, כזה שלא עושה הנחות לעצמו או לאחרים. זו גם הדמות שלו המשתקפת בריאליטי "משחקי השף" של "רשת 13".
בימים האחרונים שמו חזר לכותרות גם בגלל העימות המתוקשר מהעבר עםרותי ברודו, שטענה אז למהלך "לא הגון", כשעובדים עברו ממנה אליו, בעוד גרניט טען בזמנו שמדובר בהחלטתם.
כעת עולה סיפור מהעבר, שמאיר צד נוסף ופחות מתוקשר של גרניט.
ביקורת מ-2016
מי שחשף את הרגע הזה הוא השףעומר מילר, במסגרת סיקור של טרנד מ-2016 בחשבון האינסטגרם שלו.
מילר העלה סדרת תמונות מאותה שנה, וסיפר כשהתקופה ההיא נפתחה עבורו עם ביקורת קשה במיוחד על מסעדת "שולחן" שניהל לפני עשור.
הוא צירף צילום מתוך הביקורת, שפורסמה תחת הכותרת:
"האם לעומר מילר נגמר המוג'ו?"
טלפון מפתיע מגרניט
לדברי מילר, אחרי הפרסום הגיע טלפון מפתיע.
"למחרת קיבלתי שיחה מאסף גרניט", סיפר מילר,"שאמר שכתגובה לביקורת הוא מגיע עם מחניודה שלו להתארח ב'שולחן' ולהרים לנו".
וזה אכן קרה. מילר שיתף תמונות מאותו ביקור במסעדה שלו, שבהן נראים גרניט יחד עם צוות המסעדה הירושלמית, שבאו לפרגן ולהרים למילר.
מילר סיכם את הסיפור במשפט:
"כן, אסף הוא אחד האנשים הכי טובי לב בתעשייה הזאת".





