נטע ברזילי: "אני וגיא נפרדנו"
הזמרת זוכת האירוויזיון משתפת כי היא ובן זוגה בשנה האחרונה נפרדו: "באהבה גדולה"
הבוקר (ה')נטע ברזיליפרסמה סטורי אישי באינסטגרם, בו הודיעה על פרידה מבן הזוגגיא רפאל, אחרי יותר משנה של זוגיות. הסטורי המדובר הגיע אחרי תקופה שבה לא הייתה פעילה במיוחד ברשתות והמעריצים כבר התחילו לשאול שאלות.
"היי לכולם, אני יודעת שזה הורגש שלא הייתי כאן תקופה. לפחות לי זה מרגיש ככה" כתבה. "אני מרגישה שאני רוצה לעדכן אתכם שבאהבה גדולה וחברות אמת אני וגיא נפרדנו. אני באמת לא מרגישה שאני מסוגלת לפרט יותר מזה כרגע. רק יודעת שאני זקוקה לחיבוק ולהבנה שלכם בעת הרגישה הזאת".
ברזילי בחרה לשתף את החדשות בעדינות, בלי דרמות או רמיזות והדגישה שהפרידה נעשתה "באהבה גדולה וחברות אמת".





