אחרי הסערה שעוררה כשהשתתפה בקמפיין ממומן של משרד התחבורה לעידוד נסיעה באוטובוסים כשהיא בעצמה נוסעת ברכב יוקרה, שחר חיון נקלעת לסערה חדשה: פרסום ממומן של מכשיר חשמלי לטיפול בשיער מתולתל, בזמן שהיא מטפחת שיער חלק כבר תקופה ארוכה.
"היא ליטרלי עם החלקה, והיא מפרסמת מוצרים לתלתלים?", התקשתה להבין אחת הגולשות. "זה מרגיש כאילו היא מסתלבטת עלינו עם השת"פים ההזוים האלה", "עושה צחוק", את עם החלקה", "למה שלא תפרסמי פלס סייז (מידות גדולות)?", "זאת דוגמה למשפיענית שתיקח כל פרסומת שיציעו לה בשביל כסף. היא עם החלקה. איפה האותנטיות?", "זה מביך ברמות", כעסו.
@shahar.hauonn♬ Revolving door - Tate McRae
היו מי שזכרו לשחר גם את הקמפיין לעידוד נסיעה בתחבורה ציבורית. "את ההחלקה נסעת לעשות באוטובוס?", "הלחות באוטובוס לא תהרוס את כל מה שעשית עכשיו?", "בואו איתי לסדר את התלתלים באוטובוס", עקצו את חיון.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו




