היא בפריים של כל קמפיין גדול, הוא בכל סדרת דרמה שווה. בר רפאלי ויהודה לוי לא נולדו באותה סצנה, ולא בדיוק חלקו עולמות מקצועיים, אבל איכשהו גם לא נפגשו על סט עד היום. עכשיו, בקמפיין ראשון משותף לקרולינה למקה ברלין, השניים סוף־סוף סוגרים פערים, מצטלמים וצוחקים על עצמם.
"אני סוליסטית"
כשהשניים נשאלו איך זה שמעולם לא עבדו יחד, רפאלי לא התאפקה וצחקה:"הוא אומנם עובד הרבה שנים, אבל עכשיו זה הזמן שלו לזרוח", ואחר כך הוסיפה: "אני לא יודעת, זה מהדברים שאת אומרת 'איך זה לא קרה קודם'. אני בעבודה שלי קצת סוליסטית, בדרך כלל עושה דברים לבד. אני גם לא שחקנית, אז לא יצא לי להיכנס לעולם של יהודה אבל הנה, זה קורה." לוי, מצידו, גילה שהקשר עם המותג התחיל הרבה קודם: "אני ויוסי (בעל החברה) כבר בחיזורים ארבע שנים בערך, אבל בסוף זה קרה ואני שמח מאוד שזה קרה."

אז איך מחזיקים קריירה כזו?
גם אחרי שני עשורים בתעשייה, יהודה לוי ובר רפאלי נשארים בליגה של הגדולים. הם לא מפחדים מהפסקות, לא צריכים שערוריות, ולא יוצאים מגדרם בשביל להישאר רלוונטיים ועדיין, נשאלו: מה הסוד?
לטענתו של יהודה: "להחזיק חזק, להחזיק חזק ולהאמין בדרך. לראות את האופק ולדעת לאן אתה הולך ומה אתה רוצה להוציא מעצמך." בר מוסיפה מהצד: "נראה לי שבעולם של יהודה זה יותר קשה. אצלי זה מאוד עניין של מזל, עבודה קשה הייתי חדורת מטרה, ולאורך הדרך הייתי מקצועית. וזה רק יכול לעשות טוב."
ומה עם הדור הבא?
כשבר נשאלה אם בתה אל תצטרף לקמפיין הבא אולי גם היא תדגמן משקפיים היא שיתפה: "גם לאל יש משקפיים היא לא צריכה יותר, כי אם מגלים את זה בגיל מוקדם הראייה יכולה להשתפר. אבל לקרולינה אין משקפיים לילדים, אז זה לא אפשרי." מי שהתבאס מהתשובה היה דווקא לוי, ששאל למה אין וברגע שצצה האפשרות לקו ייעודי לילדים, רפאלי סיכמה בחיוך:"שיהיו ליהודה ילדים נעשה".

