אמל קלוני לא בדיוק שייכת לז'אנר הסלבס שמחלקים וידויים בכל פעם שמצלמה נדלקת. דווקא בגלל זה, הדברים שאמרה באירוע Cartier Dialogues בבנגקוק, נשמעים חריגים יחסית: החיים לפני שהתחתנה עם בעלה, השחקן ההוליוודי ג'ורג' קלוני, לדבריה, היו פשוטים יותר. לא עצובים יותר, לא פחות מוצלחים, רק עם הרבה פחות מצלמות.
"היה קל יותר כשיכולתי לבחור את החשיפה"
במהלך השיחה סיפרה קלוני בת ה-48, עורכת דין לזכויות אדם, איך השתנו החיים שלה אחרי שנכנסה למערכת יחסים עם אחד האנשים המוכרים ביותר בהוליווד. "היה קל יותר כשיכולתי להחליט איזה סוג חשיפה אני מקבלת", אמרה. "זה היה משהו חדש ללמוד להתנהל בתוכו".
קלוני הסבירה שלפני הזוגיות עם ג'ורג', היתה לה הפרדה ברורה בין העבודה לחיים האישיים. "היו לי חיי עבודה וחיים אישיים, והם יכלו להיראות די שונים", אמרה. "יכולתי לא לערבב ביניהם... ואז התחתנתי וזה השתנה די הרבה".
אמל וג'ורג' נפגשו ב-2013 והתחתנו ב-2014. מאז, השם שלה כבר לא הופיע רק בהקשרים משפטיים או בינלאומיים. קלוני הודתה שבתחילת הדרך היא היתה מודעת מאוד למבט הציבורי החדש שנחת עליה, כולל השאלה איך יפרשו את מה שהיא לובשת או עושה.
"בהתחלה הייתי די מודעת למבט החד-ממדי הזה, שבו הרגשתי שאני לא יכולה להיראות בשמלה הזאת או לעשות את זה, כי ביום שני אני עומדת מול שופט", סיפרה. בהמשך, לדבריה, היא הבינה שזה לא הדבר שצריך לנהל לה את החיים: "בסופו של דבר, אם את טובה במה שאת עושה, זה יבלוט או שלא".
לא לתת לפפראצי לנהל את המשפחה
קלוני הוסיפה שהיא לא נתנה לאי הנוחות מול החשיפה למנוע ממנה "לעשות דברים שהיו חשובים למשפחה שלי או למערכת היחסים שלי".
ג'ורג' ואמל מגדלים את התאומים אלכסנדר ואלה, בני 9, ולפי הפרסום חיים כיום בחווה בצרפת. במילים אחרות: גם כשאת נשואה לאחד האנשים הכי מצולמים בעולם, לפעמים הבחירה הכי נוצצת היא פשוט להתרחק מהפלאשים.





