מיליארד דולר בייבי. ענקית הביוטי "E.l.f. Beauty" והיילי ביבר חתמו על הסכם לרכישת "Rhode" מותג הטיפוח של ביבר, בעסקה ששוויה מוערך במיליארד דולר.
כשהיילי השיקה את "Rhode" בקיץ 2022, כולם הרימו גבה. עוד סלבית שעושה סקין קייר ואיפור, אבל היילי עשתה את זה אחרת. היא לא ניסתה להיות קיילי או קים. היא לא באה למכור “גלואו” מוגזם והבטחות משעממות אלא משהו אחר: מינימליזם קריר, טיפות חלב על לחי מבריקה, וסטיק שפתיים בטעם פנטזיית יוגורט יפנית ומראה "Clean girl" שנראה שאת בכלל לא מאופרת.
View this post on Instagram
הקמפיינים המדוברים של המותג הם לא סתם עיצוב יפה, אלא זו חוויה חושית מדויקת שנכנסת לעור ולתודעה הובילה את "Rhode" להצלחה מסחררת עם מכירות של 212 מיליון דולר בשנה האחרונה .
אז מה יקרה ל-"Rhode"?
"e.l.f". אולי קנו את הנשמה של המותג, אבל הם גם עלולים להפוך אותו לעוד ליין מדפים בטארגט. לפני שפותחים שמפניה, צריך לשאול את השאלה המפחידה באמת: האם זה הרגע שמתחיל את הסוף?
כי גם קיילי ג׳נר מכרה את הבייבי שלה, "Kylie Cosmetics", לקונצרן הביוטי "Coty" בסכום דומה – והמותג לא שרד את זה. המהלך שהפך אותה למיליארדרית (על הנייר), גם הפך את המותג שלה לשולי, צפוי, ובעיקר לא רלוונטי לדור הבא של צרכניות הביוטי. מה שהיה פעם אובססיית ליפ-קיט, הפך לליין שאף אחת לא באמת מחפשת.
יש עוד נקודה שאף אחד לא מדבר עליה אבל מרחפת כמו שפתון בטעם חלב מקולקל: ג׳סטין. בשנים האחרונות המצב של הזמר מדאיג: הוא נראה כבוי, כמעט לא פעיל מוזיקלית, שמועות על דיכאון ובעיקר חובות גבוהים שגרמו לו למכור את הזכויות לשירים שלו. אז האם היילי עושה פה מהלך אסטרטגי של אישה שמבינה שהיא חייבת לבנות עצמאות כלכלית מלאה?
בינתיים, אם רציתן לדעת איך נראית הצלחה ב־2025, אז זה בדיוק זה: לחיים מבריקות וצ׳ק של מיליארד דולר.






