ריבה, דבש ותה פרימיום: קולקציית אורח החיים As Ever של מייגן מרקל הושקה רשמית ב-2 באפריל 2023 – ונעלמה מהמדפים תוך פחות משעה.
בין אם מדובר בהצלחה מסחרית או באומנות של יצירת מחסור מלאכותי – מרקל שוב מוכיחה שהיא יודעת איך למשוך תשומת לב.
מחסור או מניפולציה?
הפריטים הראשונים בקולקציה – כולל צנצנת דבש עם חלת דבש ב-28 דולר וממרח פטל ב-14 דולר – הושקו בכמויות מוגבלות ויצרו באזז מיידי. המבקרים לא איחרו לזהות טקטיקה שיווקית קלאסית של "מלאי נמוך = ביקוש גבוה". בשטח, זה עבד: בתוך חצי שעה – סולד-אאוט.
מרקל עצמה לא חיכתה יותר מדי עם תגובה: בשעה 14:00 שעון ליסבון העלתה פוסט אינסטגרם חגיגי עם קריאה נרגשת לרכוש את הקולקציה. לא עבר זמן רב, והגיעה הכרזה דרמטית: "אנחנו סולד-אאוט בפחות משעה... הלב שלי מלא!". היא אף הדגישה שזה רק ההתחלה – כלומר, שמלאי חדש מגיע בקרוב.
הצגת פוסט זה באינסטגרם
בין נטפליקס לריבה
As Ever מגיעה מיד לאחר סדרת הדוקו שלה בנטפליקס, With Love, Meghan, שזכתה לתשומת לב מעורבת – בין סקרנות לעקיצות. נראה שמרקל יודעת לתזמן את החשיפה: התוכנית יצרה מומנטום תקשורתי, שעבר חלק למיזם המסחרי.
לפני השקת המותג As Ever, מרקל התמודדה עם בעיות סימני מסחר והייתה צריכה לשנות את שם הקולקציה מ-American Riviera Orchard. למרות העיכובים, היא הצליחה להשיק עם לוגו חדש וסטייל מחושב.
ריבה עם מסר
המותג של מרקל לא עוצר בטעם: גם האריזה עצמה הפכה לאייטם. מייגן תיארה את צנצנות הריבה כ"קפסולות זמן", עם פוטנציאל לשימוש חוזר לאחסון פתקים אישיים.
למרות הביקורות (ולמרות המחיר), ההצלחה של הקולקציה מראה שעדיין יש קהל שמוכן לשלם – גם על דבש, גם על סיפור. ההרשמה למלאי הבא פתוחה באתר הרשמי.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו




