אחרי פרידה מתוקשרת מספוטיפיי ושיתוף פעולה שלא המריא, מייגן מרקל משום מה לא מרימה ידיים.
הפעם היא חוברת ל-Lemonada Media, ומשיקה פודקאסט חדש בשם "וידויים של מייסדת" – שבו תנהל שיחות אינטימיות עם נשים יזמיות על ההצלחות, הכישלונות והלקחים מהדרך העסקית שלהן.
הפרויקט החדש יעלה לאוויר ב-8 באפריל, כשהטריילר הרשמי צפוי לצאת כבר ב-25 במרץ. מרקל הכריזה על המהלך בחשבון האינסטגרם שלה, שם הביעה התלהבות: "אני כל כך נרגשת לשתף אתכם במשהו נוסף שעבדתי עליו!".
View this post on Instagram
שינוי כיוון אחרי Spotify
"וידויים של מייסדת" מסמן כניסה חדשה של מרקל לעולם היזמות, אחרי שהפודקאסט הקודם שלה, "Archetypes", בוטל בתום עונה אחת בלבד תחת עסקת הענק שלה עם ספוטיפיי. הפעם, במקום לדבר על סטריאוטיפים נשיים, היא תתמקד בסיפורים אישיים של נשים שהקימו עסקים מצליחים – תוך שהיא בעצמה בונה את המותג החדש שלה, As Ever.
ב-Lemonada Media מבטיחים שמדובר בפורמט מיוחד שמזמין את המאזינים "להיות זבוב על הקיר" כשהדוכסית משוחחת עם מייסדות מוכרות על הצלחות ומעידות בדרך לפסגה.
לא רק פודקאסטים – גם נטפליקס
אפריל צפוי להיות חודש עמוס במיוחד עבור הדוכסית, עם חזרתה למסכים בסדרה החדשה שלה בנטפליקס, "With Love, Meghan", שעוסקת בבישול לצד חברים מפורסמים. בין האורחים שכבר השתתפו בעונה הראשונה של התוכנית: השחקנית מינדי קיילינג ואמן האיפור דניאל מרטין.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו