היא התחילה כמאפרת מקומית, הפכה לשם עולמי וכבשה את תיקי האיפור של גדולי הסלבריטאים ועכשיו חוזרת הביתה, למדפי רשת Be פארם. המותג האייקוני Natasha Denona Cosmetics, שהקימה המאפרת הישראלית-בינלאומית נטאשה דנונה מצטרף רשמית אל רשת הפארם שמבססת את מעמדה כ־House of Beauty בישראל.
שגיא לירן פגש את דנונה באירוע ההשקה במילאנו ושמע ממנה על ההצלחה הבינלאומית ועל ההתרגשות לקראת הגעת המותג לקהל הישראלי.
נטשה, ספרי לנו על החיבור עם Be פארם - House of Beauty.
"חלמתי להיות באחת הרשתות הישראליות לקוסמטיקה".
המותג שלך הפך להיות אחד הנמכרים ברשת "Sephora" העולמית. איך ההרגשה?
"זה שוק, לא אמיתי. לא חלמתי בחיים על הסיטואציה הזו. אני לא עפה על עצמי, אין לי את התחושה הזו. אני פשוט עובדת קשה".
מה היה הרגע שהבנת שאת רוצה שנטאשה דנונה יהיה בכל בית?
"עם כל הוויראליות של המותג, סאפורה פנו אלינו במייל וכתבו "Sephora Wants You". ככה זה התחיל".
יש לך חיבור מיוחד עם הקהל.
"יש לי ממש צמרמורת כשאתה אומר את זה, כי זה כל כך נכון. הקשר האישי כמה שאפשר דרך הרשתות החברתיות עם הקהל ולהקשיב להם, אני קוראת את כל התגובות תמיד. אחרי ההצלחה העולמית הזו להיכנס ל-Be פארם בארץ, זה הלב. זה היה החלום שלי בעצם, שהקהל הישראלי יוכל לרכוש ולגעת במוצרים, זה הבית. חלמתי על ישראל".




